اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد شهدای والامقام دولت برگزار شد؛

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مرودشت

خبرگزاری فارس: مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای مرودشت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان انجام شد.

عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مرودشت
به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر و تجدید میثاق با شهدای والامقام شهرستان مرودشت و آرمان‌های انقلاب مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای مرودشت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ادارات این شهرستان برگزار شد.
یدالله حسینی فرماندار مرودشت در این مراسم اظهار داشت: هفته دولت که با تدبیر حکیمانه امام راحل نام‌گذاری شده، فرصتی است که دولت‌های پس از حادثه شهریور 60 بازیابی و بازتعریفی از ارزش‌های دولت‌های انقلابی را در خط‌مشی خود داشته باشند.
حسینی افزود: خون شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک منبع عظیم معنوی و حماسی پیوسته در حرکت دولت‌های بعد از حادثه شهریور 60 خودنمایی کرده است.
وی اضافه کرد: این ایام فرصتی است تا دولت سطح خدمات و کارکردهای خود را به مردم عزیز و شایسته ارائه دهد.
حسینی همچنین ادامه داد: امروز ارج نهادن به ایثار و فداکاری و از جان‌گذشتگی شهدای والا مقام وظیفه همگی ما بوده و این حرکت تجدید پیمان با شهدا و تاکید بر ادامه راه آنان است.
وی بیان کرد: خون شهدا اثر خود را در استحکام و پابرجایی این انقلاب بر جای گذاشته و امروز جوانان این انقلاب در عرصه‌های مختلف در جوامع بین‌المللی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.
فرماندار مرودشت در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان مرودشت با نثار یک‌هزار و 200 شهید در راه سرافرازی این انقلاب نقش بسزایی در پایداری در جنگ تحمیلی داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول