اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دفاع مقدس؛

اسامی روزهای هفته دفاع مقدس اعلام شد

خبرگزاری فارس: در آستانه هفته دفاع مقدس اسامی روزهای هفته دفاع مقدس سال 90 اعلام شد.

اسامی روزهای هفته دفاع مقدس اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد احراری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: نخستین روز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه با عنوان روز شهدا نامگذاری شده است که شعار این روز فرمایش مقام معظم رهبری با مضمون «مظهر قدرت ایران شهدا هستند» است.
وی ادامه داد: روز جمعه اول مهر ماه روز« نماز و جهاد» نامگذاری شده است که فرمایش امام راحل با عنوان «نماز جمعه سنگر است» به عنوان شعار این روز انتخاب شده است.
احراری روز شنبه دوم مهرماه را روز بصیرت دینی و دفاع مقدس عنوان کرد و شعار آن را فرموده مقام معظم رهبری با مضمون «بصیرت قطب نمای حرکت صحیح است» خواند.
وی روز چهارم هفته دفاع مقدس را روز سربازی و حماسه دفاع مقدس با شعار «سرباز زینت کشور است» خواند.
وی نام روز دوشنبه چهار مهر ماه را روز جهاد در جهاد خواند و گفت: در این روز که مزین  به جمله «مملکت جهاد فی سبیل الله است» توجه همه جانبه به جهاد، اعم از خودکفایی علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تبلیغی، جهاد استکبار ستیزی و تجلیل از جهادگران این عرصه‌ها مد نظر همه دستگاه‌هاست.
مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از نامگذاری روز پنجم مهر ماه به عنوان روز ولایت فقیه و دفاع مقدس و روز پایانی هفته دفاع مقدس به عنوان روز خانواده و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: روز ششم مهرماه مزین به فرمایش امام خمینی(ره) با مضمون «مردان ما، مرهون شجاعت‌‌های شما زن‌های شیر دل هستند» است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول