اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

ارسال دومین محموله کمکهای مردم اصفهان به سومالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دومین محموله کمک‌های مردم نوع دوست استان اصفهان برای مردم قحطی زده سومالی ارسال شد.

ارسال دومین محموله کمکهای مردم اصفهان به سومالی
محسن مؤمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین محموله کمک‌های مردمی اصفهان به سومالی شامل 60 تن برنج بود که در هفته دولت با حضور استاندار اصفهان و مسئولان استان از طریق راه آهن فرستاده شده بود.
وی با اشاره به اینکه محموله دوم 85 تن برنج را به مردم قحطی زده سومالی می‌رساند، افزود: 20تن از این محموله 85 تنی برنج از طریق راه‌آهن و 65 تن دیگر توسط دو دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون به سمت بندرعباس برای بارگیری فرستاده شد و در روزهای آینده به دست مردم سومالی می‌رسد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در ارتباط با میزان کمک‌های نقدی مردم استان اصفهان به قحطی زدگان سومالی گفت: جمعیت هلال احمر استان تا کنون مبلغ 7 میلیارد و 750 میلیون ریال وجه نقد را از طریق صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری کرده است.
وی یادآور شد: این مبلغ به غیر از وجوه واریزی مردم به طور مستقیم به حساب‌های جمعیت هلال احمر است.
مؤمنی در ارتباط با میزان کمک‌های غیر نقدی ادامه داد: کمک‌های غیر نقدی جمع‌‌آوری شده نیز شامل برنج، آرد، حبوبات و غذاهای کنسرو شده به ارزش پنج میلیارد و 250 میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: در مجموع 13 میلیارد ریال جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی به غیر از ارزش ریالی 97 قطعه طلای جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول