اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بهره‎برداری شرکت گاز گلستان:

تعداد مشترکان گاز گلستان از مرز 340 هزار گذشت

خبرگزاری فارس: معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان گلستان گفت: تعداد مشترکان گازاستان از مرز 340 هزار گذشت.

تعداد مشترکان گاز گلستان از مرز 340 هزار گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان محمد قندی اظهار داشت: امور بهره‌برداری شرکت گاز استان با توجه به وظیفه خطیر، در حال حاضر حجم وسیعی از اشتراک‎پذیری، خدمات پس از فروش، کنترل و نظارت بر تاسیسات گاز در سطح استان را به عهده دارند.
وی تصریح کرد: در سال گذشته که به سال همت مضاعف و کار مضاعف مزین بود کارکنان پر تلاش مجموعه امور بهره‎برداری شرکت متشکل از ستادی و ادارات گازرسانی توانستند تعداد 33 هزار مشترک گازدر سطح استان را جذب کرده و از نعمت گاز بهره‎مند کنند.
قندی افزود: در ادامه این روند در سال جاری تا ابتدای هفته دولت تعداد 13 هزار مشترک جذب شرکت شد و در هفته دولت 40 پروژه گاز روستایی نیز در استان افتتاح شد که خوشبختانه پیمانکار مجری نصب انشعاب انتخاب و انشاالله در چند روز آینده نصب انشعاب گاز این روستاها آغاز خواهد شد.
معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان گلستان گفت: در این رابطه تعداد 6 هزار و 600 مشترک به مشترکان استان اضافه خواهد شد که با احتساب این تعداد در مجموع تعداد مشترکان گاز استان به 346 هزار و 600  می‌رسد. 
قندی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم اجرای قانون هدفمندی یارانه‎ها اصلاح الگوی مصرف است، افزود: شایسته است مشترکان مصرف این انرژی پاک را مدیریت کرده که این امر می‎تواند زمینه‎ساز رشد و بالندگی اقتصادی کشور شود از این رو در این خصوص از همه مسئولان و دستگاه‎های ذیربط انتظار داریم این شرکت را یاری کنند.
معاون بهره‎برداری شرکت گاز استان گلستان با بیان اینکه یکی مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ارائه خدمات مطلوب و مستمر تامین منابع مالی است از همه مشترکان عزیز خواست با واریز به موقع  قبوض مصرفی گاز از طریق الکترونیکی که گام موثری در وصول سریع مطالبات است ما را در این امر مهم یاری کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول