اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی:

3 امتیاز حق صبای قم بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: تلاش زیادی کردیم تا از قم با حداقل امتیاز خارج شویم اما سه امتیاز حق صبای قم بود.

3 امتیاز حق صبای قم بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فرهاد پور غلامی جمعه شب در نشست خبری بعد از پایان دیدار تیمش مقابل صبای قم در مصاف دو تیم از هفته ششم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که به باخت ملوان انجامید، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و تلاش زیادی انجام دادیم که در این بازی نتیجه را واگذار نکنیم اما صبا قدر بازی در خانه را دانست.
وی اضافه کرد: در این مسابقه در نیمه نخست بهتر بودیم و حتی می‌توانستیم بدون دریافت گل زمین را ترک کنیم اما اشتباه مدافع ما در خطا روی مهاجم صبای قم سبب شد که آن پنالتی رخ بدهد و در مجموعه نظری در خصوص این صحنه ندارم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بیان داشت: ما دو تعویض اجباری داشتیم که متاسفانه تمام تمرکز کادر فنی را برای انتخاب شیوه مناسب بازی در نیمه دوم به هم زد زیرا تصمیم ما این بود که تعویض‌ها در خط میانی و حمله انجام دهیم اما مصدومیت‌ها سبب شد تا به اجبار تعویض کنیم.
وی در خصوص ارزیابی خود از این دیدار، تصریح کرد: به نظر من صبا در خانه خوب و هجومی بازی کرد و در نیمه دوم بیشتر زمان‌های مسابقه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت ولی ما هم فرصت‌های خوبی داشتیم که قدر آن را ندانستیم.
پورغلامی عنوان داشت: موقعیت‌های این بازی برای هر دو تیم زیاد بود و زمانی که ما از صبا عقب افتادیم به اجبار رو به بازی هجومی آوردیم تا گل را جبران کنیم که این موضوع سبب شد تا بازیکنان ما جلو کشیده و صبا ضد حمله بزند و به همین خاطر بود که صبا چندین بار صاحب موقعیت گلزنی شد.
وی خاطرنشان کرد: وقتی ما جلو می‌آمدیم به دنبال گل تساوی بودیم و این طبیعت فوتبال است که صبا روی ضد حملات برنامه ریزی کند، با این حال از تمام بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را به کار بستند تا از این مسابقه امتیاز بگیریم، هر چند دست خالی از میدان خارج شدیم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی وضعیت آب و هوای قم را نیز یکی از دلایل ناکامی تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم عنوان کرد و افزود: اینجا ارتقاع زمین از سطح دریا کمی بالاتر است و ما باید حداقل 48 ساعت قبل از بازی به قم می‌آمدیم تا دچار مشکل نشویم.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با قبول باخت یک بر صفر مقابل تیم فوتبال صبای قم در هفته ششم از دور رفت رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، به نخستین باخت خود در این فصل تن داد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول