اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان خبر داد:

دستگیری سارقان منزل در اهواز

خبرگزاری فارس: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از دستگیری سارقان منزل در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان منزل در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان خوزستان، احمد فاتحی اظهار داشت: به دنبال ارسال گزارشی مبنی بر سرقت منزل در منطقه امانیه شهرستان اهواز، این مرجع با پیگیری و صدور قضایی به نیروهای انتظامی منطقه، موفق به دستگیری سه نفر سارق و یک نفر خریدار مال مسروقه شد.
وی افزود: دستگیر شدگان، با هویت «ع.ر»، «ه.ش» و «ع.ح» به اتهام سرقت و یک نفر به اتهام خرید و فروش اموال مسروقه با هویت «ع.الف» هستند که متهم اخیر ضمن خرید و فروش اموال مسروقه در منزلی مسکونی، مکانی را برای مصرف مواد مخدر نیز در گرفته بود.
سرپرست مجتمع قضایی مبارزه با سرقت شهرستان اهواز ادامه داد: اموال مکشوفه از این منزل مسکونی عبارتند از چهار دستگاه تجهیزات دریافت کننده ماهواره به اضافه یک عدد دیش، سه دستگاه مانیتور رایانه، یک دستگاه تلویزیون، دو عدد باطری خودرو، دو دستگاه دوربین فیلمبرداری کوچک، دو دستگاه ضبط و پخش خودرو و ... که همگی ضبط شدند.
فاتحی گفت: متهمان با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند و پرونده برای شناسایی مالباختگان و تحقیقات بیشتر در یکی از شعب بازپرسی این مجتمع، در حال رسیدگی است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول