اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی دشتستان:

سارقان طلا و پول در دشتستان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی دشتستان از دستگیری سارقان منازل در دشتستان خبر داد.

سارقان طلا و پول در دشتستان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهرام دشتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان دشتستان به عنوان بزرگترین شهرستان استان به کار می‌بندیم و از همه ظرفیت و توانمندی موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.
وی افزود: دادگستری دشتستان و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی در این شهرستان، همکاری و تعامل نزدیکی دارند و مردم نیز همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته‌اند که این مهم در ایجاد امنیت پایدار بسیار تاثیرگذار است.
رئیس پلیس آگاهی دشتستان از دستگیری سارقان منازل در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش مامورین انتظامی دشتستان، تعداد چهار نفر از اعضاء باند سارقین منازل که در شهرهای مختلف دشتستان اقدام به سرقت میکردند دستگیر شدند.
دشتی تصریح کرد: اعضاء این  باند که از استان‌های غربی به این استان آمده بودند با شگردهای مختلف از منازل مردم سرقت میکردند.
 وی افزود: این باند فقط طلا و پول سرقت میکردند و طی هفته‌های گذشته چند مورد سرقت طلا و پول گزارش شده است.
رئیس پلیس آگاهی دشتستان یادآور شد: این باند تاکنون به بیش از 30 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند ولی به نظر میرسد اعضاء باند بیش از 4 نفر و تعداد سرقت‌ها بیش از این باشد.
دشتی ادامه داد: تحقیقات و بررسی در این مورد ادامه دارد و امیدوار هستیم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
وی گفت: همکاری مردم با نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم با همکاری همه‌جانبه مردم و مسئولان در راستای تامین امنیت به موفقیت لازم برسیم
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول