اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهریار خبر داد:

انهدام باند سارقان زورگیر در شهریار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از انهدام باند سارقان زوگیر در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان زورگیر در شهریار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان تهران و البرز، محمد خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان شهریار، 5 نفر از اعضای باند سارقان زورگیر در شهریار دستگیر و به 6 فقره زورگیری و سرقت اعتراف کردند.
وی ادامه داد: مأموران کلانتری 18 باغستان شهریار در حال گشت زنی در محدوده حفاظتی خود به 2 نفر راکب موتورسیکلت که در حال پرسه زدن در منطقه خادم‌آباد این شهرستان بودند مشکوک شده و پس از استعلام از شماره پلاک موتورسیکلت و سرقتی بودن آن، آنها را پس از دستگیری جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
این مسئول در ادامه گفت: متهمان در بازجوییهای مأموران پلیس، به 6 فقره زورگیری با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرده و اذعان داشتند که با یک‌دستگاه موتورسیکلت سرقتی در کوچه‌ها و معابر فرعی پرسه زده و با تهدید افراد تنها به ویژه زنان و افراد سالخورده به وسیله چاقو، اقدام به زورگیری کرده و با سرقت لوازم همراه آنها بلافاصله محل را ترک می‌کردند.
خیرخواهان افزود: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و با تلاش و پیگیریهای مأموران، سه نفر دیگر از سارقان زورگیر نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تکمیل این خبر گفت: سارقان در بازجوییهای پلیس اقرار کردند که این سرقت‌ها را اغلب در محدوده خادم آباد و باغستان انجام داده‌اند که به همین منظور تاکنون 7 نفر شاکی درباره پرونده فوق جهت طرح شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کرده‌اند.
گفتنی است، هر 5 سارق زورگیر پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول