اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری 5 نفر سارق در خوزستان صورت گرفت؛

متلاشی شدن باند سارقان کارت شارژ در اهواز

خبرگزاری فارس: باند سارقانی که اقدام به سرقت 760میلیون ریال کارت شارژ همراه اول و ایرانسل کرده بود در اهواز متلاشی شد.

متلاشی شدن باند سارقان کارت شارژ در اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، در پی مراجعه شخصی به کلانتری 24 اهواز که مدعی بود هنگام گازگیری خودروی پرایدش، در جایگاه سوخت، یک کارتن کارت شارژ همراه اول و ایرانسل به ارزش 760میلیون ریال توسط چهارنفر سرنشینان یک خودروی پراید که به سرعت از محل فراری شده، به سرقت رفته، ماموران پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
ماموران بلافاصله به کسب اطلاعات از مالباخته پرداخته و پس از پرسیدن از آخرین مشتری و استفاده از شگردهای پلیسی، متوجه شدند که خودروی وی از درب مغازه، توسط سارقان مورد تعقیب قرار گرفته است و آنها در فرصت مناسب اقدام به سرقت کرده‌اند.
ماموران پلیس پس از شناسایی، یک نفر از سارقان را به نام "هادی"، با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند که وی بلافاصله تحت بازجویی فنی قرار گرفت؛ وی در اعترافاتش، ضمن پذیرش بزه انتسابی، نام یکی از همدستان خود را به نام "علی" به ماموران اعلام کرد.
پلیس بلافاصله اقدام به دستگیری "علی" کرد که در حین بازرسی منزل وی، علاوه بر کشف 35 میلیون ریال از کارت شارژها، یک اسلحه کمری غیرمجاز نیز کشف گردید. ماموران با تحقیق از علی و استفاده از شگردهای پلیس، متهمی دیگر به نام "سعید" را نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.
این سه متهم در بازجوییها، سرکرده اصلی باند را "جواد" که از سارقان مسلح شهر اهواز است معرفی کردند که ماموران با هماهنگی مقام قضایی، به محل اختفای "جواد" مراجعه کرده و با محاصره آن منزل، نامبرده را دستگیر نمودند. "جواد" پس از دستگیری تحت بازجوییهای فنی قرار گرفت که پس از پذیرش سرقت، یک نفر دیگر از اعضای باند را به پلیس معرفی نمود که وی نیز بلافاصله توسط ماموران دستگیر شد.
پنج متهم فوق پس از تکمیل تحقیقات، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول