اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاعات سپاه نور هشدار داد:

ورود مواد مخدر در قالب شکلات و آدامس

خبرگزاری فارس: مسئول اطلاعات سپاه نور نسبت به ورود مواد مخدر در قالب شکلات و آدامس هشدار داد.

ورود مواد مخدر در قالب شکلات و آدامس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسین محمودی عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور با اشاره به ورود مواد مخدر در قالب شکلات و آدامس بیان داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این اقشار در معرض خطر هستند و پیامدهای ناگواری دارد.
مسئول اطلاعات سپاه ناحیه نور از کشف 64 گرم شیشه، 45 گرم تریاک، 13 گرم حشیش و 29 گرم سوخته خبر داد و افزود: برخورد مقابله‌ای در حال حاضر زیاد پاسخگو و چاره‌ساز نیست و باید آگاهی از عواقب و مضرات اعتیاد و مصرف مواد در خانواده‌ها و افراد افزایش یابد.
رئیس کمیته امداد نور نیز از برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای خانواده ها و فرزندان افراد زیر پوشش این نهاد در مقاطع جداگانه خبر داد و خاطرنشان کرد: در مرحله جدید نیز گروه‌های خانواده بدسرپرست تحت آموزش قرار می‌گیرند.
حسن علیزاده استفاده از منابر، مجالس و روحانیون را برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی ضروری دانست و برخورد قاطع انتظامی و نیز پاکسازی دائم نقاط آلوده را موثر ذکر کرد.
سرپرست تربیت بدنی نور نیز بررسی علل گرایش را خواستار شد و گفت: با توزیع امکانات ورزشی و تامین اعتبارات ورزشی می‌توان گرایش را کاهش داد.
پیش ‌سرائیان معاون پرورشی آموزش و پرورش چمستان نیز در این جلسه مهارت‌آموزی در قالب نه گفتن، عمق بخشیدن به اعتقادات و باورها، رفع مشکلات خانوادگی، بالا بردن بینش دانش‌آموزان در مقابل انواع انحرافات و آموزش خانواده‌ها را مانع روآوری به مواد مخدر دانست.
سعدی محمدی رئیس هلال‌احمر نور نیز از آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی در کنار آموزش امدادی هلال‌احمر در مدارس سطح شهرستان خبرداد.
ابوالفضل برزگر معاون آموزش و پرورش نور نیز از آموزش 200 معلم در سال گذشته خبر داد و گفت: توزیع تراکت، بروشور و مقالات نیز تاثیر بسزایی داشت.
محمد محمدی رئیس ارشاد نور نیز از برگزاری نمایش خیابانی در چند مرحله و برگزاری نمایشگاه عکس اعتیاد خبر داد و پیشنهاد کرد: کارگاه آموزشی برای خانواده‌ها برگزار شود و ارشاد آمادگی لازم را دارد.
 انتهای‌ پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول