اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار تاکید کرد:

تحول گرمسار با ارتقای حقوق شهروندی

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمسار متحول شدن شهرستان گرمسار را در گرو ارتقای امنیت و حقوق شهروندی دانست.

تحول گرمسار با ارتقای حقوق شهروندی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، شاهپور علایی‏مقدم صبح امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: اجرای فرهنگ عفاف و حجاب باید از دستگاه‏های اجرایی آغاز شود و در این راستا باید از رسانه‏ها کمک گرفت تا با ایجاد تحول فکری در بین افراد مختلف موجب گسترش این فرهنگ شود.
علایی‏مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گرمسار دارای مردمی ولایت‎‏مدار و دیندار بوده، لازم است فرهنگ مردم این منطقه تحت تاثیر افزایش جمعیت و حضور افراد مختلف از نقاط دیگر قرار نگیرد.
فرماندار گرمسار اشاره‏ای هم به بازگشایی مدارس و دانشگاه‏ها در آستانه ماه مهر داشت و افزود: در مکان‏های آموزشی دو ابزار تشویق و تنبیه در بحث کنترل عفاف و حجاب مطرح است که این وظایف مدیران و روسای مکان‏های آموزشی است که از این دو ابزار به موقع استفاده کنند.
در ادامه این جلسه، رئیس اداره آموزش و پرورش گرمسار در سخنانی الگوی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را معلمان دانست و افزود: در تمام مدارس شهرستان گرمسار از سال تحصیلی جدید از روحانیان مجرب به منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده خواهد شد.
علیرضا پازوکی بیان کرد: پلیس مدارس هم با هماهنگی‏های لازم با نیروی انتظامی شهرستان گرمسار به منظور اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر آغاز به فعالیت می‏کند.
همچنین جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در سخنانی از آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور آموزش فرهنگ عفاف و حجاب به نهادهای مختلف اجرایی خبر داد.
علیرضا صبوری گفت: در هفته دفاع مقدس در کنار برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برنامه‏هایی هم به مدت هفت روز در جهت گسترش امنیت و حجاب کامل اسلامی در بین بانوان اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول