اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد:

حضور پررنگ اصناف در برنامه‌های دهه کرامت

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان گفت: اصناف سعی کنند در برنامه‌های دهه کرامت حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

حضور پررنگ اصناف در برنامه‌های دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی برنامه‌های ویژه دهه کرامت که در فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در برنامه‌های سال جاری قصد داریم در تمام اماکن شهری برنامه‌های متنوعی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با اهتمام دولت، دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور تلاش‌های بسیاری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه کرامت داشته‌اند.
فرماندار سمنان اضافه کرد: در سال جاری همانند سال‌های گذشته در دهه کرامت با همکاری آستان قدس رضوی برنامه‌هایی با حضور جمعی از خادمان امام رضا (ع) در هر یک از شهرستان‌های استان سمنان خواهیم داشت.
همتیان افزود: در سال جاری مهمانان شهرستان‌های استان سمنان انتظارهای بیش‌تری از برگزاری برنامه‌های این دهه با برکت خواهند داشت.
وی اظهار کرد: حرکت خادمان آستان قدس رضوی در بدو ورود به شهرستان سمنان، از مسیر میدان امام رضا (ع) به سمت بقعه مبارکه امام زاده یحیی بن موسی بن کاظم (ع) خواهد بود.
فرماندار سمنان گفت: علاوه بر برنامه‌ها و جشن‌های ویژه در جوار امام زاده یحیی (ع)، در طول دهه کرامت سعی می‌شود تا برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی و معنوی در مدارس و دانشگاه‌های سمنان داشته باشیم.
همتیان ادامه داد: شهرداری سعی کند تا قبل از آغاز دهه مبارک کرامت با آذین‏بندی‌ها، فضای شهری را به بهترین شکل برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ معنوی آماده کند.
وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در بحث تبلیغات برنامه‌های این دهه، برای اطلاع هر چه بیشتر عموم مردم ورود جدی داشته باشد.
فرماندار سمنان بیان کرد: صدا و سیمای استان سمنان نیز سعی کند تا همانند سال‌های گذشته مستندات خوبی از برنامه‌های ارائه شده در هر روز تهیه کند.
همتیان یادآور شد: از آنجایی که وجود خادمان امام رضا (ع) مایه حلاوت و نشاط است، سعی شود در برگزاری بیشتر برنامه‌ها از وجود پربرکت خادمان آستان قدس رضوی استفاده شود.
وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌ها تنها به اماکن و نقاط پرجمعیت و مرکزی شهر محدود نشود و سعی کنیم در همه نقاط شهر برگزاری برنامه‌های نشاط آور با مشارکت مردم داشته باشیم.
فرماندار سمنان گفت: دستگاه‌های مختلف و اصناف سعی کنند هر چه سریع‌تر برنامه‌های خود را ویژه دهه کرامت در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان قرار دهند.
همتیان خاطرنشان کرد: تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز با همکاری ائمه جماعات مردم را نسبت به حضور در برنامه‌ها آگاه و توجیه کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول