اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ورود رئیس جمهور؛

گروه‌های سنتی اسب‌سوار به استقبال رئیس جمهور رفتند

خبرگزاری فارس: همزمان با ورود رئیس جمهور به شهر اردبیل گروهی از اسب‌سواران سنتی عشایر استان اردبیل با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران از رئیس جمهور استقبال کردند.

گروه‌های سنتی اسب‌سوار به استقبال رئیس جمهور رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این استقبال اسب‌سواران عشایر شاهسون استان اردبیل با حرکات خاص در دو طرف جاده ورودی اردبیل به اجرای برنامه پرداخته و رئیس جمهور را تا میدان جهاد همراهی کردند.
در این استقبال جمعی از مردم اردبیل نیز در دو طرف خیابان مقدس اردبیلی در حالی که پرچم نظام جمهوری اسلامی و عکس امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را در دست داشتند از رئیس جمهور به گرمی استقبال کرده و نشان دادند که برای همیشه پشتیبان نظام، ملایت و ارزش‌های آن هستند.
در این مراسم استقبال که همچنان تا ورزشگاه تختی اردبیل ادامه دارد گروه‌های از اقشار مختلف مردمی در خیابان‌های اردبیل حضور یافته و از محمود احمدی‌نژاد به خاطر انتخاب اولین مقصد سفر دور چهارم هیئت دولت قدردانی کردند.
در حالی که اردبیل امروز آب و هوای خنک و نیمه معتدلی را سپری می‌کند و توده‌ای از ابر سیاه آسمان را فرا گرفته، مهربانی مردم اردبیل رئیس جمهور را در آغوش کشیده و به نظر می‌رسد تا ورود رئیس جمهور به ورزشگاه تختی که ساعت‌ها طول می‌کشد مردم به هر نحو ممکن ابراز ارادت کرده و مطالبات و خواسته‌های خود را به رئیس جمهور در قالب شعار‌ها و پلاکاردهای مختلف اعلام می‌کنند.
آنچه که از این پلاکارد‌ها به نظر می‌رسد اینکه مردم این استان درخواست‌هایی دارند که رفع معضل بیکاری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مهم‌ترین این مطالبات است.
رئیس جمهور ساعاتی بعد از حضور در ورزشگاه تختی و ایراد سخنرانی در جمع مردم اردبیل قرار است عصر امروز نیز به شهرهای نمین، نیر و سرعین مسافرت کرده و اولین روز سفر خود را با حضور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران به پایان برساند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سفر چهارم رئیس جمهور که دقایقی پیش از فرودگاه آغاز شده برخی از معاونان و مدیران ستادی نهاد ریاست جمهوری او را همراهی می‌کنند که در این بین حضور نیافتن مشایی سئوالی است که اغلب خبرنگاران آن را جویا شده و مشتاق هستند که در این ارتباط اطلاعاتی کسب کرده و با او صحبت داشته باشند.
در بین استقبال کنندگان که از تمام گروه‌های سنی به چشم می‌خورد حضور زنان پرشور‌تر از همیشه است به طوری که تعدادی از دختران دانش‌آموز در لباس متحد‌الشکل در مسیرهای استقبال حاضر شده و دسته گل به رئیس جمهور تقدیم کردند.
علیرغم برخی نگرانی‌ها در مورد اطلاع‌رسانی کمتر در مدت 48 ساعت از خبر حضور رئیس جمهور در استان، استقبال مردم مناسب است به طوری که در مسیر چهارراه امام تا میدان شریعتی این استقبال مناسب است.
در اکثر نقاط شهر اردبیل پلاکاردها و بنر‌های بزرگی به چشم می‌خورد که حضور رئیس جمهور را تبریک گفته و با شعار‌های ترکی از رئیس جمهور استقبال کرده و به او خوش‌آمد گفتند.
اولین سفر رئیس جمهور در دور چهارم سفر‌ها که به مدت سه روز انجام می‌شود قرار است در روز‌های بعدی نیز رئیس جمهور در شهر‌های دیگر استان حاضر شده و در بین مردم سخنرانی کند.
در این سفر همچنین رئیس جمهور علاوه بر دیدار‌های عمومی و حضور در جمع اقشار مختلف رئیس جمهور قرار است در جلسه شورای اداری استان نیز حاضر شده و مصوبات جدید را برای توسعه و عمران و آبادانی این استان مصوب کند.
تعدادی از وزرا قرار است فردا در اردبیل حاضر شده و رئیس جمهور را در سفر به شهرهای مختلف استان همراهی کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول