اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خبر داد:

تصویب احداث دانشگاه فرهنگیان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه فرهنگیان در دو شهرستان ارومیه و خوی احداث می‌شود.

تصویب احداث دانشگاه فرهنگیان در آذربایجان غربی
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: موضوع احداث دانشگاه فرهنگیان پسرانه در ارومیه و دخترانه در خوی به تصویب رسیده است لذا مسئولان برای اجرایی شدن این موضوع مقدمات را به ‌تدریج فراهم کنند.
وی افزود: احداث یک واحد دانشگاه علوم پزشکی از مطالبات مردم شمال استان محسوب می‌شد که این موضوع برای احداث، به تصویب رسید لذا جامعه دانشگاهی باید برای عملی این مصوبه اقدامات لازم را انجام دهند.
این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه محیط دانشگاهی و مراکز آموزشی یکی از عوامل موثر در توسعه محسوب می‌شوند به‌ طوری که دولتمردان و نمایندگان مردم در مجلس برای عملی شدن این موضوع اهتمام جدی دارند.
وی در ادامه یادآوری کرد: علاوه بر توسعه سخت‌افزاری و احداث فضای آموزشی باید در راستای ارتقای شیوه‌های آموزشی نیز به ‌شکل موثر و گسترده برنامه‌ریزی همچنین سیاست‌گذاری صورت گیرد تا افراد فارغ‌التحصیل بعد از ورود به جامعه در حوزه‌های مختلف اعم از پزشکی، صنعت و ... به مردم خدمت‌رسانی کنند.
صدر در بخش دیگری از سخنان خود به تخصیص اعتبار برای تکمیل بیمارستان آیت‌الله خویی خوی نیز اشاره کرد و افزود: اعتباری به ‌میزان 3 میلیارد تومان برای اتمام مراحل ساخت‌و‌ساز این بیمارستان تخصیص یافته است لذا با تزریق اعتبار مذکور روند ساخت‌و‌ساز با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.
این مسئول از اقشار مختلف مردم به دلیل همکاری برای تکمیل این بیمارستان قدردانی کرد و گفت: با توجه به‌ اینکه زمان بسیار زیادی از آغاز احداث این بیمارستان سپری شده است مردم این شهرستان برای تسریع در عملیات کمک‌های مالی می‌کردند که با تخصیص اعتبار فوق توسط دولت، نیازی به مساعدت‌های مالی مردم وجود ندارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول