اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین گام از سفرهای چهارم؛

رئیس جمهور وارد اردبیل شد

خبرگزاری فارس: با آغاز دور چهارم سفر‌های استانی، رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت وارد فرودگاه اردبیل شدند.

رئیس جمهور وارد اردبیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس جمهور که دقایقی پیش با همراهی 10 تن از وزاری دولت دهم وارد فرودگاه اردبیل شد، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس و جمعی از مسئولان و مدیران قرار گرفت.
در این سفر سه روزه رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت قرار است با حضور در 10 شهرستان استان اردبیل در جمع اهالی این مناطق سخنرانی کرده و با آنها دیدار کند.
استاندار اردبیل در خصوص چگونگی سفر چهارم هیئت دولت به استان بیان داشت: رئیس جمهور به همراه 10 تن از وزرای کابینه در تمام شهرستان‌های استان اردبیل حضور می‌یابد و با اهالی استان دیدار خواهد کرد.
سید حسین صابری اضافه کرد: ‌دیدار با مردم شهرهای استان از عصر چهارشنبه آغاز شده و تا عصر پنج‌شنبه ادامه می‌یابد.
وی گفت: ‌10 تن از وزرا که از روز چهارشنبه، برای بررسی مشکلات و مصوبات سفرهای قبلی در شهرستان‌ها حضور یافته‌اند در کنار بازدید‌‌ رئیس جمهور از شهرستان‌ها، سایر وزرای کابینه و روسای سازمان‌ها نیز وی را همراهی می‌کنند.
این مسئول اضافه کرد: ‌روز پنج شنبه جلسه شورای ادرای با حضور 40 وزیر و معاونین و تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
صابری یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، جمعی از فرهنگیان و نخبگان و شرکت در جلسه آب و خاک، اشتغال و سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه سفر چهارم است.
مقام عالی استان از دایر شدن 30 ستاد رسیدگی به شکایات و خواسته‌های مردمی خبر داد و بیان داشت:‌ ستادها به صورت متمرکز در سطح شهرستان‌ها ایجاد و مردم از طریق شبکه الکترونیکی سامد و شماره 111 می‌توانند خواسته خود را پیگیری کنند.
وی تصریح کرد: 135 مصوبه دور اول، دوم و سوم سفرهای استانی تاکنون اجرا نشده که سعی می‌کنیم اجرای آنها در این دور سفرها در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول