اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد:

برگزاری 66 برنامه ویژه دفاع مقدس در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 66 برنامه ویژه دفاع مقدس در شبانکاره خبر داد.

برگزاری 66 برنامه ویژه دفاع مقدس در شبانکاره
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد در نشست شورای اداری شبانکاره اظهار داشت: دفاع مقدس مربوط به یک ارگان،‌ اداره،‌ نهاد و گروه خاص نیست و تمام مردم و مسئولان باید برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر این ایام تلاش کنند.
وی افزود:‌ دفاع حق طبیعی هر موجودی است که خداوند جان در وجود وی قرار داده است و قرآن کریم و دین مبین اسلام ما را به آمادگی برای دفاع توصیه کرده‌اند و ما باید همیشه برای دفاع از خود در برابر دشمنان آماده باشیم و توان دفاعی و پشتیبانی خود را تقویت کرده و افزایش دهیم.
نیک‌نژاد افزود: باید همیشه در شناخت حیله و نیرنگ دشمنان آگاه باشیم و فریب ایشان را نخوریم ولی اگر دشمن از سر صلح وارد شد باید پذیرا باشیم و خود را تجاوزگر نسازیم.
این مسئول بیان داشت: دوران 8 ساله جنگ تحمیلی را به این سبب مقدس می‌گوییم که جوانان میهن اسلامی برای نظام و مملکت اسلامی با دست‌های خالی در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی کردند و به کمک خداوند متعال به پیروزی رسیدند.
وی ادامه داد: ‌نتیجه مجاهدت‌های جوانان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با رهبری‌های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری شکل‌گیری موج‌های بیداری اسلامی در کشورهای عربی منطقه و شاخ آفریقا است که شاهد پیروزی آنها هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره اذعان داشت: عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی حاصل رشادت‌ها و خون شهداست و همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
نیک‌نژاد تصریح کرد: درخت تنومند ایران اسلامی با خون شهدا غرس و آبیاری شده و امروز با وحدت امت اسلامی حول محور ولایت فقیه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و مستکبران عالم هیچ آسیبی به نظام اسلامی نخواهند رساند.
وی یادآور شد:‌ در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی بیش از 500 هزار شهید را پشتوانه خود دارد و مملکتی که پایبند و معتقد به خون شهداست هیچ‌گاه شکست نخواهد خورد و آسیب نخواهد دید.
این مسئول متذکر شد: ما باید از تمام توان برای معرفی دفاع مقدس و اهداف و آرمان‌های شهدا به جوانان و نوجوانان نسل دوم و سوم انقلاب که از آن دوران فاصله گرفته‌اند به کار گیریم.
وی اضافه کرد: وحدت کلمه، ‌اخلاص، ایمان، انسجام و حول محور ولایت فقیه حرکت کردن از رموز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید در حفظ آنها کوشا باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری 66 برنامه ویژه دفاع مقدس در شبانکاره خبر داد و گفت: دیدار با رزمندگان و بسیجیان، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی برنامه‌های فرهنگی و ... از مهم‌ترین برنامه‌ها در این ایام است.
وی افزود: کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها و مشارکت مردم و مسئولان در این برنامه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول