اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

دفاع مقدس سبب تقویت کار جمعی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: دوران دفاع مقدس سبب تقویت وحدت و کار جمعی شد که قدرت آن نیز با نتیجه درخشان آن دوران به منصه ظهور رسید.

دفاع مقدس سبب تقویت کار جمعی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، حسین یوسفی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با اتکا به خدا و رهبری آگاهانه امام راحل توانستند دشمن بعثی که از سوی ‌استکبار جهانی حمایت می‌شد را شکست دهند.
وی افزود: ضروری است حماسه این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثار گران به نحو مطلوب به نسل جوان منتقل شود.
به گفته این مسئول هشت سال دفاع مقدس در زمان جنگ تنها برای پافشاری بر اصول اسلام بوده است.
وی افزود: امروز خانواده شهدا سرافراز هستند چون با خدا معامله کرده و فرزندانشان‌ را در راه‌ حفظ دین خدا به‌ جبهه‌های حق علیه باطل عاشقانه و خالصانه‌ اعزام کردند.
 فرماندار نقده گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب و مغتنم برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به جامعه به ویژه نسل جوان است.
این مسئول افزود: رزمندگان اسلام توانستند با رهبری امام خمینی (ره) پیروزمندانه جنگ تحمیلی را پشت سر بگذارند.
وی بیان کرد: ایستادگی بر اصول اسلام هیچگاه مانع پیشرفت کشور نیست به طوری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور از نظر مسائل اقتصادی، نظامی، انرژی هسته‌ای و ... پیشرفت‌های بسیاری کرده است.
این مسئول گفت: اگر ایمان به خدا و هدف رزمندگان نبود با وجود این همه هجمه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی‌توانستیم راه انقلاب را ادامه دهیم.
در این جلسه برگزاری رژه نیروهای مسلح مستقر در نقده، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس و دیدار از مناطق جنگی در این شهرستان به تصویب رسید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول