اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

840 واحد مسکن مهر امسال در نهاوند افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: امسال 840 واحد مسکن مهر در نهاوند افتتاح می‌شود.

840 واحد مسکن مهر امسال در نهاوند افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا عصر امروز در شورای تأمین مسکن شهرستان نهاوند، وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر و روستایی شهرستان را مطلوب خواند و افزود: امسال 840 واحد مسکن مهر در نهاوند افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.
وی تأمین مسکن را از ضروریات زندگی امروز خواند و ادامه داد: عزم و تلاش دولت بر تأمین مسکن برای متقاضیان فاقد مسکن است که نیازمند تلاش مضاعف مدیران بنیاد مسکن و مسکن و شهرسازی است زیرا باید این فرصت طلایی نهایت بهره را برد.
فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به ساخت بیش از 3 هزار و 300 واحد مسکونی مهر در موقعیت کنونی در شهرستان، ابراز داشت: این واحدها به صورت انفرادی، خودمالک، تعاونی و انبوه‌ساز است.
وی با اشاره به تعیین حریم قانونی پروژه‌های مسکن مهر در شهرک شهیدحیدری نهاوند گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید بعد از تعیین حریم قانونی نسبت به ایجاد انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات اقدام کنند.
زارعی‌کوشا از آماده‌سازی شهرک 57 هکتاری ویژه مسکن مهر در محله باروداب نهاوند خبر داد و ابراز داشت: ایجاد این شهرک در نوع خود در استان بی‌نظیر است.
وی به ساخت بیش از یک هزار و 300 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر گیان، برزول و فیروزان اشاره کرد و گفت: تا پایان سه ماه سوم سال 300 واحد مسکونی در این شهرها به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار نهاوند خواستار تعیین تکلیف پروژه خیرسازان مسکن در نهاوند شد و ابراز داشت: بنیاد مسکن، شهرداری و مسکن و شهرسازی باید تا یک هفته تکلیف این پروژه را مشخص کنند.
وی با اشاره به اهمیت تعیین پیمانکاران پروژه‌های مسکن مهر در نهاوند افزود: توان مالی این پیمانکاران باید در نخستین مرحله از انتخاب آنها سنجیده شود.
زارعی‌کوشا در پایان ابراز داشت: پیمانکاران مسکن مهر در شهرهای گیان و برزول باید تا یک هفته نسبت به آغاز عملیات مسکن مهر در این شهرها اقدام کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول