اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

افتتاح 2613 واحد مسکن مهر استان خراسان شمالی با حضور احمدینژاد

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور با حضور در بجنورد مرکز خراسان شمالی 2613 واحد مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت این استان را افتتاح و کلید 3 واحد را به صورت نمادین به صاحبان آن اهدا کرد.

افتتاح 2613 واحد مسکن مهر استان خراسان شمالی با حضور احمدینژاد
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدینژاد رئیس‌جمهور صبح امروز (یکشنبه) با سفر به استان خراسان شمالی در محل احداث پروژه 1359 واحدی مسکن مهر بجنورد حضور یافت و همزمان با افتتاح این پروژه، 2613 واحد مسکن مهر در سه شهر بجنورد (1359 واحد)، شیروان (719 واحد) و اسفراین (535 واحد) نیز افتتاح شد.

* گشایش نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو      

محمود احمدینژاد همچنین صبح امروز (یکشنبه) در بدو ورود به بجنورد به تفرجگاه "بش قارداش" واقع در پنج کیلومتری بجنورد عزیمت کرده و ضمن بازدید از نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو سازمان همکاریهای اقتصادی (اکو) در آیین گشایش آن که با حضور دبیرکل اکو، جمعی از مقامات و سفرای کشورهای خارجی و عضو اکو برگزار شده است، شرکت کرد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی کشورهای عضو اکو از امروز 20 شهریور با شرکت کشورهای عضو اکو و 31 استان کشور به مدت یک هفته در بوستان ملی "بش قارداش" بجنورد برگزار میشود.

با توجه به قابلیت‌های استان‌های مختلف کشورمان و به ویژه خراسان شمالی در زمینه صنایع دستی، برگزاری این نمایشگاه میتواند فرصت‌های مناسبی را در جهت بازاریابی و توسعه مشاغل خانگی برای صنایع دستی کشورمان ایجاد کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول