اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران خبر داد:

رقابت 300 ووشوکار در انتخابی ووشو مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: 300 ووشو کار مازندران در بابلسر در انتخابی ووشو مازندران در بابلسر به رقابت میپردازند.

رقابت 300  ووشوکار در انتخابی ووشو مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا قهاری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در ساری اظهار داشت: مسابقات انتخابی ووشو استان 18 شهریور ماه در سالن ورزشی شهدای نوبخت بابلسر برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها حدود 300 ووشو کار برتر استان در دو بخش جوانان و بزرگسالان آقایان در رشته ساندا برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با یکدیگر رقابت میکنند.
رئیس هیئت ووشو مازندران خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات بابلسر این رقابت‌ها با صلاحدید کادر فنی تیم مازندران به عنوان تیم استان، عازم رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند.
وی بیان داشت: نفرات برتر برای حضور در تیم ملی باید با رقیبان سایر استان‌ها در وقتی که فدراسیون مشخص میکند به رقابت ب‌پردازند.
قهاری با اعلام اینکه 4 هزار و 500 ووشو کار سازمان‌یافته در مازندران مشغول فعالیت هستند، یادآور شد: مازندران استانی سرشار از ظرفیت و استعداد در رشته ورزشی ووشو است که باید زمینه کسب عنوا‌ن قهرمانی برای این ورزشکاران را فراهم کنیم.
رئیس هیئت ووشو مازندران در پایان از حضور 4 ووشو کار مازندرانی در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: آقایان علی یوسفی، سجاد عباسی و خانم‌ها ملیحه فضلی و صدیقه دریایی عضو ثابت تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول