اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو بابلسر:

بابلسر میزبان مسابقات انتخابی ووشو تیم ملی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو شهرستان بابلسر گفت: مسابقات قهرمانی مازندران انتخابی تیم ملی ووشو در بخش ساندا در بابلسر برگزار می‌شود.

بابلسر میزبان مسابقات انتخابی ووشو تیم ملی شد
جابر اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بابلسر اظهار داشت: ووشو ورزشی است که ریشه آن از چین بوده و وارد ایران شده است، این ورزش در قالب هیئت کونگ‌فو ووشو رزم‌آوران مطرح بود.
وی تصریح کرد: با توجه به استقبال جوانان و شناسایی بیشتر این رشته نگاه ویژه‌ای به این رشته ورزشی شده که منجر به تشکیل فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران شد.
رئیس هیئت ووشو شهرستان بابلسر بیان داشت: درخشش این رشته ورزشی در مسابقات جهانی گوانگ‌جو چین بوده که در سطح جهانی انجام می‌گرفت و جوانان ایران نیز به سمت این رشته رزمی جذب شدند و درحال حاضر بابلسر میزبانی مسابقات قهرمانی استان انتخابی تیم ملی ووشو را پذیرفته است.
وی اظهار داشت: این مسابقات 18 شهریور سال‌ جاری در مکان سالن سرداران شهید نوبخت برگزار می‌شود  و در این مسابقه همه ورزشکاران از شهرستان‌های 19 گانه استان مازندران به رقابت می‌پردازند که این مسابقه برای نخستین بار در بابلسر برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ووشو شهرستان بابلسر افزود: این مسابقه که با حضور 500 شرکت‌کننده به صورت آزاد در تمام سنین از بزرگسالان و جوانان در وزن‌های مختلف برگزارمی‌شود، مورد استقبال عموم قرار گرفته است.
 اسماعیل‌زاده هدف از برگزاری این مسابقه را توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد جذب جوانان به ورزش دانست و اظهار داشت: این هیئت بر خود وظیفه می‌داند که به منظور پیروی و اجرای فرامین جذب و حضور ورزشکاران به ورزش به ویژه رشته ووشو مهندسی دقیقی در این امر انجام دهد.
وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ما عدم خانه تخصصی ووشو است زیرا این امر باعث می‌شود که جوانان کمتر به  این ورزش روی آورند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول