اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین:

قزوین نایب قهرمان مسابقات ووشو کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین گفت: تیم استان قزوین با کسب مجموع 73 مدال رنگارنگ موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت‌های ووشو کشور شد.

قزوین نایب قهرمان مسابقات ووشو کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: در این رقابت‌ها که با برگزاری دیدارهای نهایی پیگیری شد، 22 تیم و 410 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در سالن ورزشی یادگار امام شهر الوند قزوین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: ورزشکاران حاضر در این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش تالو (اجرای فرم) و ساندا (مبارزه) به مصاف همدیگر رفتند.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین اضافه کرد: در رقابت‌های بخش ساندا، قزوین میزبان رقابت‌ها به مقام اول دست پیدا کرد و زنجان و البرز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند، در بخش تالو نیز استان البرز اول شد و تیم‌های هرمزگان و قزوین به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
وی عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها پس از تیم البرز که در مجموع تیمی مسابقات (تالو و ساندا) با کسب 20 نشان طلا، 10 نقره و 17 برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، قزوین میزبان مسابقات نیز با 19 طلا، 19 نقره و 35 برنز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
محمودی یادآور شد: تیم زنجان هم با کسب 10 مدال طلا، سه نقره و شش نشان برنز در جای سوم دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی ووشو کشور قرار گرفت و تیم ووشو هرمزگان نیز به دلیل رفتار خوب و شایسته ورزشکاران خود، جام اخلاق این رقابت‌ها را به دست آورد.
وی در ادامه با اشاره به قهرمانی خوزستان در مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان کشور در قزوین اظهار کرد: تیم خوزستان با کسب 519 امتیاز بر سکوی قهرمانی رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان کشور (15 تا 17 سال) در قزوین ایستاد و با برگزاری رقابت‌های چهار وزن دوم نفرات برتر این اوزان و رده بندی تیمی مسابقات مشخص شد.
مدیرکل تربیت بدنی استان قزوین توضیح داد: در این رقابت‌ها که با حضور 22 تیم و شرکت 200 ورزشکار برگزار شد، پس از تیم خوزستان که با 519 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، تیم‌های وزنه‌برداری فارس و تهران هر کدام با 498 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی خاطر نشان کرد: عناوین چهارم تا ششم رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان کشور نیز به ترتیب به تیم‌های گیلان با 483 امتیاز، اصفهان با 456 امتیاز و اردبیل با 440 امتیاز تعلق گرفت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول