اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

مازندران در جذب اعتبارات مناطق محروم اول شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران گفت: با جذب بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار بهداشتی مناطق محروم، کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

مازندران در جذب اعتبارات مناطق محروم اول شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ابراهیم باغبانی بعدازظهر امروز در جمع کارمندان این اداره کل، با تقدیر از حوزه بهداشت و درمان و امور بیمه کمیته امداد کشور اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در جذب اعتبارات بهداشتی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم و صعب‌العبور  به عنوان دستگاه برتر کشور انتخاب شده است.
وی افزود: ‌این نهاد در مناطق محروم و صعب‌العبور استان که مددجویان تحت حمایت این نهاد از کمترین امکانات سرویس‌های بهداشتی و درمانی برخوردار بودند اعتباری بیش از  8 میلیارد و 800 میلیون ریال جذب کرده است.
باغبانی اظهار داشت: با این اعتبار این نهاد نسبت به ساخت یک‌هزار و 731  مورد احداث و بهسازی سرویس بهداشتی، احداث و بهسازی حمام و همچنین آموزش مسائل بهداشتی و توزیع اقلام بهداشتی و حمایت از کودکان زیر شش سال دچار سوءتغذیه اقدام کرده است.
مدیرکل امداد استان مازندران خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از اعتبارات جذب شده از محل درآمدهای مردمی استان و اعتبارات ارسالی امداد مرکز و مبلغ 234 میلیون ریال آن از محل اعتبارات معاونت بهداشتی دانشگاه بوده است.
وی یادآور شد: برابر اعلام رسمی ناصر ایروانی‌منش مدیرکل بهداشت درمان و امور بیمه کمیته امداد کشور، امداد مازندران در سطح کشور در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و جذب اعتبارات مربوطه در سال 89 رتبه اول را کسب کرد.
باغبانی تصریح کرد: مناطق محروم و صعب‌العبور در 13 شهر استان شامل شهرهای رامسر، تنکابن، نوشهر، چالوس، نور، آمل، بابل، بندپی، سوادکوه، ساری، کیاسر، نکا و قائمشهر قرار دارند.
رئیس اداره فرهنگـی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران نیز در این نشست گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از تحصیل دانش‌آمـوزان تحت حمایت این نهاد 80 نفر از دانش‌آموزان دختر مقاطع راهنمایی و متوسطه به مدت یک هفته به اردوگـــــاه شهید آوینـی کمیته امداد استان تهران اعـزام شدند.
هادی حسین‌زاده گفت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره اردویی علاوه بر شرکت در برنامه فرهنگی و ورزشی و استفاده از امکانات تفریحی از مناطق دیدنی استان تهران بازدید خواهند داشت.
رئیس اداره فرهنگی و آموزش امــــداد مازندران خاطرنشان کرد: برای افراد شرکت‌کننده در اردو لوازم و تجهیزات اولیه اردویی از قبیل کیف، کفش و لباس ورزشی به ارزش هر نفر 500 هزار ریال خریداری شده است.
حسین‌زاده اظهار داشت: در تابستان امسال، 760 نفر از دختران دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت این اداره کل به دوره‌های اردویی به شهرستان‌های تهران، مشهد مقدس و اردوگاه شهید رجایی مازندران اعـزام شدند.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول