اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی ووشو؛

سیرجانی‌ها 5 مدال کسب کردند

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های ووشوی کشور تیم شهرستان سیرجان یک مدال طلا،‌ دو مدال نقره و سه مدال برنز را کسب کرد.

سیرجانی‌ها 5 مدال کسب کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، ووشوکاران سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشوری ووشو سبک لوهان چوهان که در استان قزوین برگزار شد، یک مدال طلا‌، یک مدال نقره و سه برنز ‌کسب کردند، ظهر امروز مورد استقبال ورزش‌دوستان سیرجان قرار گرفتند.
کیان خواجویی‌میرزاده که مقام اول و مدال طلای این مسابقات را به خود اختصاص داد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان موفقیت خود را از عنایت خداوند، پشتکار پدر و مادر و تلاش مربی عنوان و اظهار داشت: به نوجوانان توصیه می‌کند که در زمینه‌های علمی و ورزشی می‌‌توانند با تلاش موفق باشند.
این نوجوان 12 ساله قهرمان افزود: تا کنون چند مدال استانی و کشوری را در کارنامه ورزشی خود داشته‌ام و تلاش همراه با امید به خداوند را راز موفقیت خودم می‌دانم.
ایمان غضنفرپور دیگر قهرمان این مسابقات که مقام دوم و مدال نقره را کسب کرده ابراز داشت: من نیز عنایت خداوند و پشتکار در همه امور را حاصل موفقیت انسان‌ها می‌دانم و به همه توصیه می‌کنم که با ورزش مدارج علمی نیز به دست می‌آید.
جواد غضنفرپور مربی و سرپرست تیم ووشوی سیرجان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات طی مدت یک هفته در استان قزوین با شرکت 22 استان کشور در قالب 410 نفر شرکت کننده برگزار شد.
وی افزود: تیم شهرستان سیرجان یک مدال طلا،‌ دو مدال نقره و سه مدال برنز را کسب کرد و استان‌های قزوین‌، زنجان و خوزستان اول تا سوم شدند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول