اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان:

هیئت ووشو در مسیر سند راهبردی حرکت کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان گفت: هیئت ووشو باید در مسیر سند راهبردی اداره کل گام بردارد تا به اهدافش برسد.

هیئت ووشو در مسیر سند راهبردی حرکت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش بعدازظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان اظهار داشت: این مجمع در جوی سالم برگزار شد که امیدوارم در هیئت ووشو این جو حاکم باشد و اداره کل نیز از این هیئت حمایت می‌کند.
وی با اشاره به ظرفیت رشته ووشو در استان بیان داشت: در ووشو هنوز ظرفیت‌های خالی وجود دارد که آنها باید پر شود و این هیئت باید نخبه پروری و استعدادیابی را در دستور کار قرار دهد.
مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان ضمن تبریک به رئیس جدید هیئت افزود: در بخش بانوان استان اصفهان در رقابت‌های گوانگجو سهم عمده‌ای را ایفا کرد و الهه منصوریان و خدیجه آزادپور با کسب مدال برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند و قهرمانی را با اخلاق به دست آوردند.
به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیئت ووشو استان اصفهان امروز با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی استان اصفهان، معاون توسعه ورزش استان و نائب رئیس فدراسیون ووشو کشور در تالار افتخارات اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان برگزار شد و مرتضی کیانی با 10رای به عنوان رئیس هیئت استان اصفهان برای چهار سال برگزیده شد.
در این مجمع انتخاباتی چهار کاندیدا به نام‌های هاجر خمسه، مسعود دادگر، محمدرضا کاظمی و مرتضی کیانی حاضر بودند که دادگر و کاظمی به نفع کیانی کنار رفتند و هاجر خمسه تنها رقیب کیانی بود که از 16 رای مأخوذه 6 رای آورد.
پیش از این مراد یوسفی سرپرستی این هیئت را به عهده داشت.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول