اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید بهزیستی مازندران وعده داد:

قانون جذب معلولان در ادارات را پیگیری میکنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: قانون جذب معلولان در ادارت را پیگیری می‌کنم.

قانون جذب معلولان در ادارات را پیگیری میکنم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله ردایی که ظهر امروز به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی مازندران معارفه شد، اظهار داشت: کار در بهزیستی را از مدد کاری شروع کردیم و به همه زوایایی پنهان کار در بهزیستی آشنایی دارم.
وی تصریح کرد: خوشحالم که در بهزیستی مشغول فعالیت و مدیر می‌شوم چرا که خدمت در بهزیستی لیاقت می‌خواهد که نصیب هر کس نمی‌شود.
مدیرکل بهزیستی مازندران نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست و بد سرپرست را افتخاری برای خود عنوان کرد و تاکید کرد: خدمت به خانواده‌های معلول افتخاری بزرگی است و عبادت به حساب می‌آید.
مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه غصه‌های بهزیستی زیاد است و برای ما مددکاران مثل قصه ‌است، خاطرنشان کرد: زیرا ما غصه فرزندی را که از نگهداری پدر و مادر عاجز است به نحو شایسته‌ای مراقبت می‌کنیم.
وی در ادامه مهم‌ترین برنامه خود را پیگیری جذب معلولان در ادارات عنوان کرد و بیان داشت: هر آنچه در قانون برای حمایت و تقویت از بهزیستی تصویب شد را به جد پیگیری می‌کنم.
ردایی با تقدیر از کسانی که به وی برای سرپرستی سازمان بهزیستی استان اعتماد کردند، بیان داشت: امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم و با درایت از معلولان و خانواده‌های بهزیستی حمایت کنم.
در ادامه محمدزاده مدیرکل سابق بهزیستی مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده در طی چند سال در بهزیستی مازندران از ساخت مجهزترین شیرخوارگاه مدرن در مازندران خبر داد و بیان داشت: این شیرخوارگاه با اعتباری حدود 500 میلیون تومان در حال ساخت است که کار جذب 400 میلیون تومان آن به اتمام رسید.
وی در ادامه به کلنگ‌زنی دومین استخر معلولان با اعتبار 600 میلیون تومان در غرب استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی بزرگی در غرب استان مازندران با اعتبار حدود 3 میلیارد تومان به‌زودی کلنگ زنی می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول