اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد مقدس؛

دومین نشست مربیان و کارشناسان ازدواج برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین نشست ماه مربیان، مشاوران و کارشناسان حوزه ازدواج و خانواده و مشهد به همت آستان مهر وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد.

دومین نشست مربیان و کارشناسان ازدواج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان قدس رضوی، در این دوره از نشست‌ها بیش از 100 نفر از مشاوران و کارشناسان روانشناسی، مشاوره و امور تربیتی حضور داشتند، مسائل و چالش‌های دوره تاهل و زندگی زناشویی مطرح شد.
کامران علوی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه و از اساتید علوم تربیتی و مشاوره، در این دوره به بررسی مسائل و مشکلات دوران تاهل و زندگی زناشویی پرداخته است.
مخاطبان این دوره همه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی هستند.
ثبت نام جهت حضور در این دوره ها به صورت آزاد انجمن می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8440034  – 0511  تماس گرفته و یا به نشانی بلوار شهید منتظری، بعد از شهید منتظری 9، پلاک 6، ساختمان شماره 2 موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان قدس رضوی مراجعه کرده و یا به سایت اینترنتی موسسه به آدرس www.aqrjavan.org مراجعه کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول