اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل آباد خبر داد:

رشد 100درصدی ایجاد تعاونیها در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل آباد گفت: رشد 100درصدی شهرستان در ایجاد تعاونی‌ها مایه افتخار است.

رشد 100درصدی ایجاد تعاونیها در خلیل‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از استانداری خراسان رضوی ،علی اصغر مرادزاده در جمع تعاون‌گران این شهرستان، با اشاره به توجه ویژه دولت به بخش تعاون، واگذاری امور به بخش خصوصی و توزیع عادلانه امکانات را از جمله اهداف اصل 44 دانست.
وی با یادآوری اینکه اسلام همواره بر انجام کارهای گروهی تاکید دارد افزود: هر کاری که به صورت تعاونی و جمعی شکل گیرد زودتر به نتیجه می‌رسد.
وی از تعاونی‌ها به‌عنوان سازمان‌هایی مردمی یاد کرد و اظهار داشت: تعاونی‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال و کار اقتصادی دارای ارزش مکتبی و اسلامی هم هستند.
وی سرمایه اصلی تعاونی‌ها را علاوه بر مسائل مادی، سرمایه انسانی دانست و تصریح کرد: وحدت، صداقت، هماهنگی و اعتماد اعضا نسبت به یکدیگراز مهم‌ترین مولفه‌های شکل گیری یک تعاونی موفق است.
مرادزاده  تاکید کرد: با ایجاد تعاونی‌ها بایستی در جهت احیای هنرهای دستی و سنتی، حمایت از محرومان،  تقویت ارزش‌های حاکم بر جامعه و نفی فرهنگ استکباری پرهیز از وابستگی به بیگانگان گام برداریم. 
در ابتدای این مراسم رئیس اداره تعاون شهرستان خلیل آباد و کاشمر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های حوزه کاری خوداز جمله مهم ترین عوامل توسعه کشور دانست. 
ذوالفقاری تعداد تعاونی های فعال شهرستان را بیش از 170 تعاونی ذکر کرد.
اتنهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول