اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی نقطه عشق در ابهر

خبرگزاری فارس: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس‌، دومین نمایشگاه انفرادی خط شکسته علی اباذری ابهر با عنوان "نقطه عشق" در محل نمایشگاه فرهنگسرای نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی نقطه عشق در ابهر
علی اباذری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 31 شهریورماه سال جاری دومین نمایشگاه انفرادی خط شکسته علی اباذری ابهر با عنوان "نقطه عشق" در محل نمایشگاه فرهنگسرای نور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برگزار می‌شود.
وی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس‌، آن را تجلی اوج آزادگی و غیرت ایرانی برشمرد و تصریح کرد: همه ما مدیون مجاهدت شهدا، جانبازان‌، آزادگان وایثارگرانی هستیم که خالصانه در راه دفاع از ایران سربلند و عزیز نام خود را جاودانه کردند.
این هنرمند ابهری در خصوص نام‌گذاری نمایشگاه به "نقطه عشق" افزود‌: این عنوان را با توجه به حدیث شریفی از مولای متقیان علی (ع) با مضمون از قرآن گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مضمون کل قرآن در سوره حمد است، افزود: کل سوره حمد در بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم و کل بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم در بای بسم‌الله و کل بای بسم‌الله در نقطه زیر با و من نقطه زیر با است.
اباذری در خصوص جزئیات این نمایشگاه عنوان کرد:در این نمایشگاه تعداد 60 اثر خوشنویسی مزین به اشعار بزرگانی چون سعدی و حافظ و مولانا ارائه شده است‌.
وی گفت: علاقه‌مندان به زیبایی و هنر خوشنویسی می‌توانند از 31 شهریور ماه به مدت یک هفته، همه روزه از ساعت  12.30 تا 19.30 از این نمایشگاه بازدید کنند.
شایان ذکر است: اباذری نخستین و تنها مدرس خط شکسته در شهرستان ابهر که در طول ده سال آموزش این خط ،هنرجویان بسیاری تحویل جامعه هنری منطقه داده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول