اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام هفته اکو از امکانات پشتیبانی بازدید کرد

خبرگزاری فارس: قائم مقام هفته فرهنگی اکو از امکانات پشتیبانی و سرویس‌های پیش‌بینی شده برای مهمانان این همایش بازدید کرد.

قائم مقام هفته اکو از امکانات پشتیبانی بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید کریم سجادی پیش از ظهر امروز ضمن بازدید از امکانات فراهم شده، با مسئولان کمیته پشتیبانی هفته فرهنگی اکو نشستی را برگزار کرد.
قائم مقام کمیته پشتیبانی هفته فرهنگی اکو با بیان اینکه 78 دستگاه انواع خودرو برای سرویس دهی به مهمانان خارجی و داخلی در این رویداد فرهنگی پیش‌بینی شده است، گفت: این خودروها شامل ون، اتوبوس، مینی‌بوس، پژو پارس، موسو، مزدا، پراید پیش‌بینی شده است.
علی روشن با بیان اینکه برای تمام این وسائط نقلیه رانندگان مستقل پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: این وسائط نقلیه در طول مدت برگزاری این نمایشگاه برای سرویس دهی مهمانان آماده است.
وی با اشاره به اینکه کمیته پشتیبانی هفته فرهنگی اکو، وظیفه اسکان، پذیرایی و حمل و نقل مهمانان این رویداد را بر عهده دارد، افزود: بر همین اساس علاوه بر ساماندهی امکانات اقامتی هتل‌های استان، خوابگاه‌های مدارس و مهمان‌سراهای دستگاه‌های اجرایی نیز برای استفاده در هفته فرهنگی اکو در استان احصا شد.
روشن تصریح کرد: برای اسکان سفرا، هتل رضای شیروان، اسکان خبرنگاران داخلی و خارجی در هتل آسمان و صنعتگران در خوابگاه آموزشکده انقلاب پیش‌بینی‌های لازم به عمل آمده است.
قائم مقام کمیته پشتیبانی هفته فرهنگی اکو نیز در این دیدار برپایی باشکوه هفته فرهنگی و نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو را محصول مشارکت دستگاه‌های مختلف و مردم عنوان کرد.
سید کریم سجادی گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در استان قطعاً برکات فراوانی را برای این استان به همراه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: با موافقت اعضای اکو نیز دبیرخانه دائمی این نمایشگاه در خراسان شمالی فعال شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول