اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه فرهنگی اکو:

نمایشگاه اکو بازار صنایع دستی را توسعه می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه فرهنگی اکو برپایی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو را فرصتی مناسب برای توسعه بازار صنایع دستی عنوان کرد.

نمایشگاه اکو بازار صنایع دستی را توسعه می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نخستین نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو، حجت‌الله ایوبی اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه، بازاری مناسب برای فروش صنایع دستی ایجاد و این یکی از دستاوردهای مهم این نمایشگاه است.
وی تشویق هنرمندان به تولید آثار هنری را از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: آشنایی با هنر و فرهنگ کشورهای عضو اکو، سرمایه‌گذاری در زمینه میراث فرهنگی، تشویق هنرمندان به تولید آثار هنری و فراهم شدن بازار مناسب برای فروش صنایع دستی را از جمله دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه است.
ایوبی در ارتباط با برخی پیشنهادهای ارائه شده در افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی اکو در زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بین اعضا توضیح داد: اکنون اکو در بخش فرهنگی، فعالیت‌های زیادی در زمینه جشنواره خطاطی، خوش‌نویسی و عکس و گرافیک دارد و در بخش ورزشی نیز فعالیت‌ها به تصمیم اعضای این سازمان بستگی دارد.
وی افزود: چنانچه اعضای این سازمان به این نتیجه برسند که مسابقات ورزشی در قالب جام ورزشی اکو برگزار شود، در این بخش نیز وارد عمل خواهیم شد.
رئیس موسسه فرهنگی اکو تصریح کرد: با ایجاد دبیرخانه دایمی نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو در مرکز خراسان شمالی، این دبیرخانه کار تدوین تقویم سالانه نمایشگاه را بر عهده می‌گیرد.
وی اضافه کرد: کشورهای عضو در صورت تمایل به برگزاری این نمایشگاه باید پیشنهاد خود را به دبیرخانه ارایه دهند تا اعضا در این مورد تصمیم گیری کرده و نتیجه را ابلاغ کنند.
ایوبی اظهار داشت: در صورت عدم وجود درخواستی توسط اعضا برای میزبانی نمایشگاه صنایع دستی اکو، این سازمان با برگزاری هرساله این رویداد در استان خراسان شمالی مخالفتی ندارد.
نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در استان خراسان شمالی به مدت یک هفته در بوستان ملی بش‌قارداش بجنورد برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول