اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تاکید کرد:

اجرای بیانات رهبری در برنامه‏های دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان گفت: باید بیانات رهبر معظم انقلاب را در برنامه‏های هفته دفاع مقدس در نظر بگیریم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

اجرای بیانات رهبری در برنامه‏های دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد همتیان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‏های بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در فرمانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سندهای پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، سند دفاع مقدس است.
وی افزود: سرافرازی انقلاب اسلامی به دلیل رشادت‏ها و ایستادگی‏های رزمندگان کشور در زمان دفاع مقدس است.
فرماندار سمنان بیان کرد: این رشادت‏ها را باید بازگو کنیم تا به نسل‏های بعدی منتقل شود، تا زمانی که مسئولیت‏های اجرایی به نسل جوان سپرده می‏شود بدانند انقلاب به راحتی به دست نیامده است.
همتیان اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب جنگ تحمیلی را یک نعمت قلمداد کردند، به دلیل اینکه در آن زمان جوانان توان مدیریتی خود را به صحنه آوردند و موفق شدند.
وی افزود: امروز مردم در سایه ولایت هستند و باید همواره به خاطر این نعمت شکرگزار باشیم و یکی از شکرگزاری‏ها، استفاده از فرصت‏ها بوده و باید دانست که هفته دفاع مقدس نیز یک فرصت است.
فرماندار سمنان اضافه کرد: به پاس خدمات دلاورمردی‎ها و رشادت‏های رزمندگان باید مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس هرچه با شکوه‏تر برگزار شود.
همتیان تصریح کرد: باید آنچه را در توان داریم، در طول این هفته به روی صحنه بیاوریم و سپاه پاسداران همواره برنامه‏های ویژه‏ای را در این هفته برگزار می‏کند.
وی تاکید کرد: روز به روز عظمت و بزرگی ایران اسلامی به دلیل افتخاراتی که جوانان در عرصه‏های مختلف به دست می‏آورند، بیشتر می‏شود.
فرماندار سمنان گفت: سال گذشته، نمایشگاه یاد یاران در سمنان برگزار شد که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و امسال نیز در سه شهرستان دامغان، شاهرود و سمنان این برنامه برگزار می‏شود.
همتیان افزود: ظرف سه روز آینده سازمان‏ها و ادارات برنامه‏های خود را در هفته دفاع مقدس به سپاه ناحیه سمنان اعلام کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول