اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امدادگران؛

المپیاد امدادی در خراسان شمالی آغاز شد

خبرگزاری فارس: المپیاد امدادی در خراسان شمالی با حضور امدادگران خواهر و برادر در این استان آغاز شد.

المپیاد امدادی در خراسان شمالی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در آیین گشایش این رقابت‌ها اظهار داشت: این المپیاد امدادی در بخش خواهران امروز در شهرستان اسفراین آغاز و تا اواخر ماه جاری در شهرستان‌های شیروان و بجنورد برگزار خواهد شد.
حامد سجادی با بیان اینکه این المپیاد در راستای کسب آمادگی‌های جسمانی و مهارتی و همچنین اعزام تیم‌های امدادی برای خدمت رسانی به هنگام بروز حوادث غیرمترقبه انجام می‌شود، افزود: این المپیاد در دو بخش برادران و خواهران و در رشته‌های آوار، جاده، ارتفاع و اسکان اضطراری به اجرا در می‌آید.
وی با اشاره به اینکه در نخستین دوره از این رقابت‌ها در اسفراین در بخش خواهران 30 نفر شرکت دارند، گفت: مسابقات رشته‌های این المپیاد برای برادران نیز در 25 ماه جاری برگزار شده که 48 نفر در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
سجادی همچنین زمان برپایی المپیاد امدادی در شیروان را 26 و در بجنورد 27 ماه جاری عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در شیروان این رقابت‌ها در بخش‌های جاده و ارتفاع با شرکت 42 نفر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مسابقات امدادی در بجنورد نیز در بخش سیلاب با شرکت هشت نفر برگزار خواهد شد.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، پس از برگزاری مسابقات شهرستانی، در نهایت 15 امدادگر خواهر در قالب یک تیم و 19 امدادگر برادر در قالب پنج تیم برای شرکت در المپیاد امدادی به نمایندگی از خراسان شمالی به اصفهان راه خواهند یافت.
در آیین آغاز این المپیاد شماری از مسئولان جمعیت هلال‌احمر و همچنین امدادگران شرکت داشتند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول