اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بدمینتون مازندران:

مازندران میزبان مسابقات بدمینتون جوانان کشور است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون مازندران گفت: نخستین دوره مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در رده سنی جوانان در مازندران به میزبانی قائمشهر برگزار می‌شود.

مازندران میزبان مسابقات بدمینتون جوانان کشور است
محبوبه پاکدامن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر با اشاره به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که در سمنان برگزار شد از کسب مقام دوم گروهی مازندران در این دوره از مسابقات خبر داد.
وی با بیان اینکه این مسابقات در نیمه دوم شهریور با حضور 24 تیم در هشت گروه سه تیمی برگزار شد، ادامه داد: مازندران دوم گروه و در دوره تک حذفی با نتیجه سه بر دو مغلوب تیم توابع تهران شد و از ادامه بازی‌ها بازماند.
پاکدامن افزود: در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور تیم‌های سمنان، تهران و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.
نایب رئیس هیئت بدمینتون مازندران همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان کشور در رده سنی جوانان در بابلسر خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در 24 شهریور ماه جاری در بابلسر حضور می‌یابند.
پاکدامن افزود: نخستین دوره مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور در رده سنی جوانان در استان مازندران در سالن ورزشی امامعلی حبیبی قائمشهر از 29 شهریور آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان مازندران 200 بانوی هنرجوی بدمینتون به صورت سامان‌یافته مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 120 هنرجو از قائمشهر هستند.
پاکدامن با اشاره به قول مسئولان استان درباره احداث خانه بدمینتون در مازندران تاکید کرد: استان‌هایی که مقام‌های اول تا سوم کشور را کسب می‌کنند هر یک دارای دو یا سه سالن تخصصی هستند ولی با وجود قول مسئولان استان برای ساخت خانه بدمینتون در یکی از شهرهای مازندران این وعده تاکنون تحقق نیافته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول