اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تیراندازی استان قم خبر داد:

حضور مردان تیرانداز قم در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تیراندازی استان قم از حضور تیم‌ مردان تیراندازی قم در مسابقات تفنگ و تپانچه قهرمانی کشور خبر داد.

حضور مردان تیرانداز قم در مسابقات قهرمانی کشور
محمدمهدی متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور در بخش مردان در حالی برگزار می‌شود که تیمی متشکل از برترین‌های تیراندازی قم در این دوره از پیکارها با حریفان خود مسابقه می‌دهند.
وی ادامه داد: در قسمت تفنگ بادی برای تیم قم علی اصغر کلهر، علی حیدری و میثاق باقری برای کسب عناوین برتر با حریفان شرکت کننده در این دوره مسابقه می‌دهند.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: این در حالیست که در قسمت تپانچه آزاد 50 متر خفیف بخش آقایان نیز امیرحسین متوسل، محمود جعفر غفار و یحیی شاطریان نفرات اعزامی تیم تیراندازی مردان هیئت قم به شمار می‌روند.
وی عنوان کرد: ماسبقات تپانچه بادی در بخش مردان از امروز در حالی برگزار می‌شود که در این بخش محمود جعفر غفار، محمدحسن قائم پناه و محمدعلی شکراللهی اعضای تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم هستند.
متقیان‌نژاد که یکی از اعضای تیم تپانچه بادی مردان قم در این دوره از رقابت‌ها خواهد بود، یادآور شد: از سوی دیگر در رقابت‌های تیراندازی با تفنگ درازکش بخش مردان نیز قطعا مدعیان زیادی حضور دارند که محمدجواد متقیان‌ن‍ژاد، حسین مهره‌ساز و علی اصغر کلهر نفرات تیم اعزامی هیئت تیراندازی استان مقدس قم محسوب می‌شوند.
وی تصریح کرد: روز دوشنبه بیست و یکم شهریور ماه نیز این رقابت‌ها در بخش تپانچه استاندارد مردان پیگیری می‌شود که طی آن محمود جعفر غفار، کریم حیدری و علی محمدی صرمی در ترکیب تیم هیئت تیراندازی قم به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به مربی و سرپرست تیم اعزامی هیئت قم به رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور بیان کرد: این تیم را حسین مهره ساز در بخش مردان به عنوان مربی هدایت خواهد کرد تا شاهد موفقیت تیراندازان قمی مقابل حریفان خود باشیم.
دبیر هیئت تیراندازی استان قم با اشاره به مکان برگزاری این دوره از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور، تصریح کرد: تیم‌ها و نفرات شرکت کننده در مسابقات تیراندازی با تفنگ و تپانچه قهرمانی کشور تا روز سه‌شنبه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برای کسب عناوین برتر رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی در ادامه به زمان برگزاری مراحل بعدی رقابت‌های تیراندازی قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات بخش بانوان لیگ دسته اول تیراندازی کشور روزهای آغازین مهر ماه و رقابت‌های بخش مردان در نیمه مهر ماه به ترتیب در مراحل دوم و سوم به انجام خواهد رسید.
متقیان‌نژاد تصریح کرد: امسال هیئت تیراندازی استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان دارای تیمی قوی در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور است که امید زیادی به موفقیت بانوان و مردان تیرانداز قمی داریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول