اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس اعلام کرد:

اختصاص اعتبار جدید برای جاده خوی ـ قطور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: اعتبار جدیدی برای تسریع در عملیات اجرایی جاده خوی ـ قطور تعریف شد.

اختصاص اعتبار جدید برای جاده خوی ـ قطور
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد برای تکمیل جاده خوی به قطور 30 میلیارد ریال از طریق وزارت راه و از بودجه‌هایی که در اختیار این وزارت است به بودجه ساخت جاده خوی به قطور اضافه شود.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه، تصریح کرد: علاوه بر این منابع مقرر شد از طریق منابع استانی منابع لازم در این زمینه پرداخت شود.
این مسئول با بیان اینکه احداث این جاده نیاز به اهتمام بیشتر مسئولان دارد، افزود: امیدواریم با توجه به سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توسعه روابط با کشورهای مسلمان و با توجه به اهمیت این جاده در شکستن تحریم ظالمانه آمریکا، مسئولان استان جدیت بیشتری در تکمیل جاده خوی به قطور داشته باشند.
حسینی‌صدر بیان کرد: مسئولان ذی‌ربط باید به وعده‌های خود در زمینه به اتمام رساندن این پروژه عمل کنند و همانطور که وعده داده شده است تا پایان شهریور 90 عملیات اجرایی این پروژه را به اتمام برسانند.
وی با اشاره به اهمیت مرزی رازی خوی گفت: با توجه به اینکه مرز رازی نزدیک‌ترین و امن‌ترین مرز زمینی با اروپا است مسئولان استان باید توجه بیشتری به مشکلات این مرز داشته و در اتمام این جاده کوشاتر باشند.
نماینده مردم خوی و چایپاره اعلام کرد: در حال حاضر که منابع مالی لازم برای اتمام این پروژه از طریق وزارت راه تامین می‌شود و مشکل مالی وجود ندارد باید با جدیت هر چه تمام‌تر نسبت به اتمام این جاده اقدام شود.
حسینی‌صدر ادامه داد: با وجود حمایت‌های رئیس جمهور برای تکمیل جاده خوی قطور و راه‌اندازی گمرک رازی، عملکرد مسئولان استانی در این زمینه در گذشته رضایت‌بخش نبوده است.
وی افزود: اگر بخواهیم خوی از بن‌بست خارج شود باید مرز رازی بازگشایی شود تا بتوانیم تبادلات تجاری بین ایران و ترکیه را به اهداف تعیین شده برسانیم و در تسریع عملیات اجرایی جاده خوی به قطور بیشتر تلاش کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول