اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلفان:

دفاع مقدس دفاع از ارزش‌های انقلاب بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلفان گفت: دفاع مقدس دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

دفاع مقدس دفاع از ارزش‌های انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الله نصیری‌پور ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دلفان گفت: شهدای این نظام با جانفشانی‌های خود نظامی را برجای گذاشتند که امروزه الگویی بزرگ در جهان است، که نمونه بارز آن مردم مصر هستند که با الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیروزی دست یافتند.
نصیری‌پور در ادامه با بیان اینکه نظام ما مدیون خون هزاران شهید است و هرچه در این نظام داریم از وجود برکت آن‌هاست، اظهار داشت: تلاش همه در زمینه پاسداری از آرمان‌های امام و شهدا وظیفه‌ همگانی است.
در ادامه فرمانده سپاه دلفان ضمن گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدا گفت: وجب به وجب خاک این نظام بوی خون شهدا آغشته است و امروزه همه‌ ما مدیون آن‌ها هستیم و باید با پاسداری از مطالبات آن‌ها زندگی و قدم برداشت و نگذاریم دشمن به نظام ما نفوذ داشته باشد.
غلامرضا سیف افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن با صلاح جنگ سرد با نظام مقابله کرد و شهدا با جانفشانی در مقابل آن‌ها ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه جنگ با دشمن تمام ندارد، گفت: زمانی جنگ تمام می‌شود که ظلم و ستم هم ریشه کن شود،
ادامه داد: امروز هم با صلاح جنگ نرم و منحرف کردن جوانان با نظام می‌جنگند.
سیف بصیرت و بیدار سازی جوانان را بهترین راه مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و این را وظیفه همه به خصوص مسئولان نظام دانست.
فرمانده سپاه دلفان همچنین برگزاری زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای ندبه، انجام رژه موتوری، ایستگاه صلواتی غبارروبی گلزار شهدا، اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به روستاهای دور افتاده، ایراد سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس و سربازان در سطح ناحیه و تجلیل از خانواده شهدای اصناف را از جمله برنامه‌های دفاع مقدس در دلفان است، گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار بسیجیان و کارکنان با امام جمعه گردهمایی زنان بسیجی در خود ناحیه سپاه گردهمایی سیاسی و نشست روشنگری، یادواره شهدا در بخش کاکاوند، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران برگزاری شب شعر و خاطره در حوزه‌های مقاومت شهری و روستایی و به صدا در آوردن زنگ مقاومت و پیروزی در حداقل دو مدرسه در سطح شهرستان و نماز وحدت نظامی و انتظامی و ادارات را از ویژه برنامه‌های دیگر این هفته در شهرستان اعلام کرد.
وی از همه‌ی مسئولان خواست به پاس زحمات و رشادت‌های عزیزان دفاع مقدس برنامه‌های این هفته را جدی گرفته و حضوری فعال در این هفته داشته باشند.
تخفیف ویژه پروانه کسب شهرداری به خصوص برای بسیجیان گردهمایی ائمه جماعات در راستای ارزش‌های اسلامی دیدار روحانیون مبلغ با خانواده‌های شهدا در مناطق روستایی همایش خیابانی و نمایشگاه‌های به مناسبت هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیشنهادی توسط ادارات در این هفته اعلام شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول