اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت نور:

توزیع ساندویج گرم در مدارس ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون شبکه بهداشت نور گفت: توزیع ساندویج گرم در مدارس ممنوع است.

توزیع ساندویج گرم در مدارس ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علیرضا جلالی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بیان داشت: به منظور سلامت دانش‌آموزان، آموزش و بازدید از اماکن فیزیکی و لزوم رعایت موازین بهداشتی ضروری است.
وی با اشاره به کمبود مربی بهداشت در سطح مدارس شهرستان گفت: نخستین شهرستانی بودیم که برای نخستین بار رابطان سلامت مدارس را با آموزش‌های لازم راه‌اندازی کردیم که بیشتر در مقاطع ابتدایی انجام وظیفه کرده و می‌کنند.
معاون شبکه بهداشت نور با اعلام آمادگی آموزش برای داوطلبان رابطان سلامت و تسری حضور رابطان در مدارس راهنمایی و دبیرستان خواستار معرفی افراد داوطلب به شبکه بهداشت شد.
معاون شبکه بهداشت نور از برگزاری آموزش مداوم در طول سال تحصیلی برای معلمان، اولیا و دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها با سه عنوان آموزش چاقی که معضل جامعه امروز ما است و 50 درصد مردم مازندران نیز مبتلا به چاقی هستند، بلوغ پسران و دختران، بهداشت حرفه‌ای فضای مطالعه، کار با رایانه، فاصله با تخته سیاه و برد برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال برای 30 درصد از دانش‌آموزان پیش‌بینی شده که شبکه بهداشت پیش‌بینی می‌کند صددرصد مناطق روستایی و 50 درصد مناطق شهری را با همکاری آموزش و پرورش انجام شود.
جلالی با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس ابراز داشت: در مدارس ساندویج گرم توزیع می‌شود که از نظر بهداشتی خلاف و ممنوع است و باید از توزیع آن ممانعت شود.
معاون شبکه بهداشت نور به‌دلیل احتمال شیوع وبا در مهرماه در بین دانش‌آموزان هشدار داد و رعایت موازین بهداشتی را ضروری دانست.
وی بر بهداشت روان دانش‌آموزان نیز تاکید کرد و افزود: شبکه بهداشت آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در طول سال تحصیلی برای جامعه هدف را دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول