اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌استاندار آذربایجان غربی:

ادارات آذربایجان‌غربی روز اول مدرسه با تاخیر آغاز به کار میکنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: در نخستین روز از بازگشایی مدارس ادارات آذربایجان غربی یک ساعت دیرتر آغاز به کار می‌کنند.

ادارات آذربایجان‌غربی روز اول مدرسه با تاخیر آغاز به کار میکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: اول مهر قابلیت تبدیل شدن به روز ملی را دارد چرا که نخستین روز از بازگشایی مدارس در انسجام ملی نقش دارد چرا که خانواده‌ها در حیاط مدارس در کنار هم ایستاده و دانش‌آموزان نیز در کنار هم به صف می‌ایستند و این نماد نوعی همبستگی است.
وی تصریح کرد: در این روز تمام خانواده‌ها اولویت خود را مدرسه و دانش‌آموزان قرار داده‌اند و این امر برای ما فرصت بزرگی است.
این مسئول با تاکید بر همکاری و تعامل هر چه بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته مهر افزود: در نخستین روز از بازگشایی مدارس شهرداری‌ها نسبت به تنضیف شهر اقدام کنند به طوری‌ که تغییر محسوسی از نظر زیبایی و تمیزی را در شهر شاهد باشیم.
جلال‌زاده استفاده از پیشکسوتان نظامی و انتظامی برای حضور در مراسم نخستین روز بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: حضور پیشکسوتان و ورزشکاران می‌تواند در دانش‌آموزان روح دوباره در زمینه تحصیل ایجاد کند.
وی ادامه داد: در برخی مساجد ارومیه نماز ظهر برپا نمی‌‌شود و لازم است آموزش و پرورش در ابتدای مهر مدارس را به سوی مساجد هدایت کند.
این مسئول اعلام کرد: 163 مسجد در ارومیه داریم که عمده مدارس باید به سوی این مساجد هدایت شوند و در این زمینه از سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید کمک‌های لازم توسط آموزش و پرورش گرفته شود.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در نخستین روز از بازگشایی مدارس به صورت نمادین در مدرسه چمران حضور خواهم داشت، بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مدارس به ویژه مدارس پایین شهر تاکید کرد و گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مدارس به‌ ویژه مدارس پایین شهر و تهیه هدیه‌ای توسط این مدیران برای مدارس نیز باید مورد توجه آموزش و پرورش استان قرار گیرد.
جلال‌‌زاده با بیان اینکه نباید مدارس مناطق محروم از برگزاری برنامه‌های هفته مهر غافل بمانند، اعلام کرد: زنگ مدرسه در یکی از مدارس روستایی و مرزی استان نواخته می‌شود.
وی بر غنی‌سازی برنامه‌های هفته مهر تاکید کرد و افزود: باید با برگزاری برنامه منسجم و مدیریت قوی خاطره‌ای خوش از بازگشایی مدارس در ذهن دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان نقش بندد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول