اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

تمام پرسنل شاغل پارس جنوبی در جم ساکن هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: تمام پرسنل شاغل پارس جنوبی در جم ساکن هستند.

تمام پرسنل شاغل پارس جنوبی در جم ساکن هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم از مهم‌ترین شهرستان‌های استان بوشهر در حوزه نفت و گاز و انرژی است و نقش جم در توسعه استان غیرقابل انکار است.
وی افزود: جم در حوزه کشاورزی و دامداری در استان جایگاه بی‌نظیری دارد و محصولات کشاورزی این استان به استان‌های مختلف کشور صادر می‌شود و باید برای توسعه کشاورزی در این شهرستان تلاش مضاعفی کنیم.
امام جمعه جم خاطرنشان کرد: خدمتگزاری بیمنت به مردم بالاترین عبادت است و همه مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری به مردم استفاده کنند و چهره شهرستان را متحول کنند.
گنجی در ادامه با تاکید بر اختصاص اعتبارات ویژه فرهنگی برای شهرستان جم به منظور تکمیل مصلی نماز جمعه تصریح کرد: با تدابیر استاندار و اختصاص بودجه به حوزه‌های علمیه شاهد رشد و رونق حوزه‌ها هستیم که انتظار داریم این برنامه‌ها و پیگیری‌ها تداوم داشته باشد.
وی در ادامه توضیحاتی را در ارتباط با مسئولیت‌های زودگذر دنیوی و اینکه دنیا چیزی جز غرور نیست ارائه کرد و یادآور شد: کسی در این عرصه برنده است که خدا را در نظر داشته باشد و برای رضای خدا خدمت کند و از پارتی‌بازی و حق‌کشی دوری گزیند و امیدوار هستیم که خدا ما را در مسیر صحیح هدایت کند.
امام جمعه جم با انتقاد از اعتبارات پایین شهرستان جم بیان داشت: شهرستان کنگان سال گذشته اعتبارات زیادی در بخش فرهنگی دریافت کرد و امسال نیز با توجه به سفر مقام معظم رهبری باز هم اعتبارات قابل توجهی به آنها اختصاص یافته و نباید جم را کوچک‌تر و کمتر از کنگان بدانیم؛ زیرا جم عقبه عسلویه است و تمام پرسنل شاغل در عسلویه در جم ساکن هستند.
گنجی با انتقاد از پرداخت نشدن خسارات نخلداران جمی گفت: خسارات باغداران و نخلداران شهرستان جم باید پرداخت شود تا خانواده آنها دچار مشکلات نشود.
وی همچنین در ارتباط با ساخت مصلی در جم، توسعه و تجهیز حوزه علمیه و رعایت بحث استخدام ۵۰ درصدی نیروهای بومی در جم مطالبی بیان کرد و افزود: جوانان بیکار و تحصیلکرده در جم بسیار زیاد است که انتظار داریم در کمترین زمان جذب شرکت‌های نفت و گاز شوند.
در این آیین با تجلیل از خدمات ناصر کشاورزی در زمان تصدی فرمانداری جم، خلیل عبداللهی به عنوان فرماندار جدید جم معرفی شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول