اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین:

زمین‌های ورزشی محلات در قزوین احیا میشود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین گفت: در راستای احیای زمین‌های ورزشی محلات در قزوین، یک زمین ورزشی در خیابان‌های مولوی و تهران قدیم احداث میشود.

زمین‌های ورزشی محلات در قزوین احیا میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: کار ساخت زمین ورزشی با مساحت 600 متر مربع در مولوی از اواخر پائیز سال گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد: تخریب ساختمان قدیمی، زیر سازی زمین و دیوار کشی پیرامون این زمین به پایان رسیده و زیرسازی آسفالت آن در حال اجرا است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین اضافه کرد: طرح احداث زمین ورزشی در خیابان تهران قدیم نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این زمین که در کوچه حکیم خیابان مذکور واقع است و حدود 700 متر مربع مساحت دارد.
وی عنوان کرد: در حال حاضر تخریب ساختمان قدیمی، زیرسازی این زمین و زیرسازی آسفالت آن صورت گرفته است.
وزیری نژاد در ادامه با اشاره به همایش‌های کوه‌روی خانواده اظهار کرد: مجموعه همایش‌های کوه‌روی خانواده با هدف ترویج برنامه‌های خانوادگی و تبدیل قله مردمی به مرکز پیاده‌روی و کوه‌روی خانوادگی قزوین ادامه می‌یابد.
وی اعلام کرد: از مجموع 20 همایش برنامه‌ریزی شده برای کوه‌روی خانوادگی، تعداد هفت همایش پیش از ماه مبارک رمضان در روزهای جمعه برگزار شد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی قزوین با تأکید بر رویکرد سلامت محور این سازمان خاطر نشان کرد: بقیه برنامه‌ها به صورت هفتگی از جمعه به اجرا در آمده و هر هفته به 100 نفر از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا می‌شود.
وی خواستار شرکت عموم شهروندان و خانواده‌های قزوینی در این حرکت بزرگ فرهنگی و ورزشی شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول