اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد:

ایجاد پارک سرمایه‌گذاری صنایع دستی در گرگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از ایجاد پارک سرمایه‌گذاری صنایع دستی در ناهارخوران گرگان خبر داد.

ایجاد پارک سرمایه‌گذاری صنایع دستی در گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی در نشست هم‌اندیشی هنرمندان صنایع دستی گلستان در راستای بررسی مسائل و مشکلات صنایع دستی گلستان و با حضور مسئولان و جمعی از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی این استان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در صنایع دستی استان وجود دارد و نظر به اهمیت شناسایی بازار هدف محصولات صنایع دستی، حمایت از هنرمندان و صنعتگران این استان ضروری و واجب است.
وی با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان در نمایشگاه‌های خارجی و برنامه‌ریزی برای تولید و صادرات محصولات صنایع دستی تصریح کرد: طرح و نقش و رنگ مورد پسند کشورهای هدف در تولید محصولات صنایع دستی موثر بوده و همچنین ایجاد یک مرکز خصوصی بازاریابی و حضور افراد بازاریاب، رونق صنایع دستی را به همراه خواهد داشت.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است، با معرفی هنرمندان اصیل شناخته شده و شناسنامه‌دار کردن آنها، هنرمندان را به بازار داخلی و خارجی و گردشگران معرفی کنیم.
عباسی همچنین بر ایجاد یک مرکز فروش یا فروشگاه مرکزی صنایع دستی به منظور عرضه تولیدات هنرمندان در استان تاکید داشته و ایجاد این فروشگاه را زمینه‌ساز فروش محصولات صنایع دستی و ایجاد ویترینی از تولیدات هنرمندان استان دانست.
وی بر تولید و فروش کارشناسانه محصولات صنایع دستی استان و بازاریابی محصولات به عنوان امر مهم در رونق صنایع دستی استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در نظر است زمینی با حمایت شهرداری تحت عنوان پارک سرمایه‌گذاری در ناهارخوران گرگان جانمایی شود و بخشی از آن به صنایع دستی استان اختصاص یابد و از هنرمندان حمایت شود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اخذ برند کالاهای صنایع دستی را به عنوان عامل مهم ترویج این محصولات عنوان کرد و بر چاپ و تهیه بروشور جامعی از هنرمندان و محصولات آنها تاکید داشت.
عباسی اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های لازم از هنرمندان صنایع دستی استان و ترویج بیش از پیش محصولات آنها، صنایع دستی استان بیش از پیش رونق یابد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول