اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس:

تسهیلات بانکی بخش کشاورزی تمدید شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تمدید ارائه تسهیلات بانکی بخش کشاورزی خبر داد.

تسهیلات بانکی بخش کشاورزی تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، عبدالله جزایری در جلسه هماهنگی با مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان فارس اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل تمدید تسهیلات بانکی بخش کشاورزی، متقاضیان می‌توانند با حضور در شعب بانک کشاورزی نسبت به ارائه درخواست تمدید تسهیلات اقدام کنند تا برابر ضوابط ابلاغی اقدام شود.
وی افزود: دستورالعمل اجرایی ماده 28 قانون بودجه سال 90 به مدیریت بانک کشاورزی و شعب این بانک در سراسر استان فارس ابلاغ شده است.
جزایری اضافه کرد: بر اساس ماده 28 قانون بودجه و دستورالعمل‌های ابلاغی، شرایط مناسبی برای فعالان بخش کشاورزی به ویژه وام گیرنده و ضامن‌ها در نظر گرفته شده است که متقاضیان با حضور در شعب بانک کشاورزی این استان و طی مراحل اجرایی شعب، می‌توانند نسبت به قسط بندی پنج ساله تسهیلات اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: این تقسیط‌ها هیچ‌گونه کارمزدی نداشته و افراد مشمول دیرکرد نیز نمی‌شوند.
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس در بخشی دیگری از سخنان خود به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت سوخت در بخش کشاورزی اشاره و بیان کرد: بخش کشاورزی فارس تاکنون به 10 هزار و 350 بهره‌بردار، 103 هزار و 290 میلیون ریال تسهیلات ارزان‌قیمت سوخت پرداخت کرده که این میزان 28 درصد کل تسهیلات پرداختی در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه بخش مکانیزاسیون بیشترین سهم از جذب تسهیلات را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: سایر بهره‌برداران در بخش‌هایی مانند، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و گاوداری‌ها نیز از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.
جزایری تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی فارس توانسته است رقمی معادل 30 درصد از کل تسهیلات بهینه‌سازی کشور را جذب کند که در میان سایر استان‌های کشور رقم و جایگاه قابل توجهی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول