اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

هدف دشمن نابودی بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان گفت: دشمن می‌خواهد از هر ترفندی استفاده کند تا بسیج را از بین ببرد.

هدف دشمن نابودی بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدحسن مرتضوی ظهر امروز در دوره آموزشی توانمندسازی مهارت در فضای مجازی ویژه مربیان حوزه‌های مقاومت بسیج در نمازخانه حوزه الهادی دامغان اظهار داشت: دشمنان با استفاده از همه ترفندها می‌خواهند بسیج را از بین ببرند.
وی تأکید کرد: ما باید همواره تابع ولایت فقیه باشیم و تفکر بسیجی را در بین بسیجیان توسعه داده و تقویت کنیم.
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه دامغان نیز ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه خواهران بسیجی ادارات، دانش‌آموزی و دانشجویی و همچنین حوزه کوثر دامغان برگزار شد.
سعید تقی‌پور هدف از برگزاری این دوره آموزشی را روشنگری زنان و مبارزه با تهاجم و همچنین ظرفیت‌سازی و نیز ارتقای آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن و همچنین توسعه و سازماندهی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در جامعه دانست.
در پایان این دوره آموزشی، از بسیجیان آزمون به عمل آمده و برای آنان گواهینامه صادر می‌شود.
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) سپاه سمنان نیز در جلسه دیدار با خانواده شهیدان هادی ملاکاظمی و حمیدرضا اکرم گفت: تصور دشمنان به دلیل شکست از انقلاب اسلامی این بود که با ترور و ایجاد نفاق می‌توانند به هدف خود دست یابند.
کبری اعرابی که به مناسبت هفته بزرگداشت شهدای ترور و مبارز با نفاق در منازل این شهیدان حضور داشت، ادامه داد: یکی از موثرترین اقدامات دشمنان و منافقان، ترور و به شهادت رساندن شخصیت‌های برجسته و مردم مسلمان کشورمان است.
وی افزود: شهدا حق بسیار بزرگی به گردان ما دارند و تنها با دفاع از انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره)‌ و پیروی از ولایت و رهبر معظم انقلاب می‌توان این حق را ادا کرد.
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: راه مبارزه با نفاق، هوشیاری، بیداری و ولایت‌مداری مطلق از رهبر معظم انقلاب است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول