اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

بسیجی تابع محض ولایت مطلقه فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با اشاره به بارزترین خصوصیات شخصیتی بسیجیان گفت: بسیجی تابع محض ولایت مطلقه فقیه است.

بسیجی تابع محض ولایت مطلقه فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی شامگاه یکشنبه در گردهمایی بسیجیان شهرستان باشت اظهار داشت: اخلاص و باور درونی به خداوند از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است.
امام جمعه باشت با اشاره به اینکه اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت‌پذیری از رهبری نظام یکی از شاخص‌ترین ویژگی بسیج است خاطرنشان کرد: بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در تبعیت از ولی‌فقیه می‌داند.
وی کار و عمل بسیجیان را فی‌سبیل‌الله دانست و عنوان کرد: بسیجیان رضایت حق تعالی را اساس کار و فعالیت خود می‌دانند و کسانی که در بسیج کار می‌کنند باور دینی داشته و با خلوص نیت کار می‌کنند.
امام جمعه شهرستان باشت ابراز داشت: یک نیروی بسیجی باید خود اهل معارف دینی باشد.
عبودی با اشاره به اینکه نیروی بسیجی باید خود در همه زمینه‌ها الگو باشد، افزود: باید اول خودمان را بسازیم بعد دنبال اصلاح دیگران باشیم چون اگر خودمان خام باشیم و در پی اصلاح دیگران، مردم نسبت به ما بدبین خواهند شد.
این مسئول اضافه کرد: بسیجیان زیر ذره‌بین و در دید عموم هستند و همه رفتار و کارهای آنها باید برای مردم سرمشق قرار گیرد.
امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: امنیت و آسایشی که امروزه در جامعه وجود دارد را مدیون امام و شهدا هستیم و باید برای قدردانی، خط و فکر امام و شهدا را ادامه دهیم.
وی از توسل به شهدا به عنوان بهترین شفاعت یاد کرد و متذکر شد: باور و اعتقاد ما باید رضای خدا باشد همان که نیت شهدا بود و توسل به شهدا ما را در دنیا بیمه می‌کند و اگر از شهدا دوری کنیم در لجن‌زار دنیا غرق خواهیم شد.
عبودی افزود: ملت ما شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد و هنوز هم ملت حاضر است جوانانش را تقدیم کنند و هر روز هم شاهد هستیم تعدادی از جوانان جان خود را در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از دست می‌دهند.
امام جمعه باشت با اشاره به اینکه خواهر بسیجی باید در همه زمینه‌ها به خصوص حجاب الگو باشد، اذعان داشت: خواهران ناموس جامعه هستند و اگر بخواهند در دنیای تاریک و لجن‌زار گرفتار نشوند باید به یاد شهدا باشند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول