اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع):

200 هزار بسیجی در چهارمحال و بختیاری سازماندهی شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از ساماندهی 200 هزار بسیجی در این استان خبر داد.

200 هزار بسیجی در چهارمحال و بختیاری سازماندهی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی بعدازظهر امروز در دیدار شورای فرماندهی و نمایندگی سپاه این استان با نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: بسیجیان سازمان‌دهی شده این استان در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا(س)، امام حسین(ع) و هسته‌های مقاومت آماده جانفشانی در راه ولایت، انقلاب و خدمت رسانی به ملت  فهیم و انقلابی هستند. 
وی با اشاره به اقدامات عمرانی و درمانی انجام شده توسط سپاه این استان، افزود: اکیپ‌های بسیج سازندگی برای کمک‌رسانی و خدمت به روستاهای عشایرنشین کم‏برخوردار استان با آغاز تابستان به جای جای استان اعزام و خدمات ارزشمندی را ارائه کردند.
محمدسلیمانی ادامه داد: آبرسانی، ساخت جاده، سدسازی، آبخیزداری، اصلاح باغات و مرمت مدارس از جمله خدمات ارائه شده به مناطق عشایری و روستایی این استان است.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) از ویزیت رایگان بیماران و اعزام جمعی ایشان به مراکز درمانی پیشرفته خبر داد و گفت: به‌مناسبت‌های مختلف بسیج جامعه پزشکی این استان با اعزام پزشکان متخصص به مناطق عشایرنشین به یاری عشایر نیازمند می‌شتابند و در آستانه هفته دفاع مقدس نیز بیمارستان صحرایی در منطقه قرآب اردل دایر می‎شود.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، افزود: برای مقابله با ترفندهای استکباری، سپاه و بسیج اقدامات ارزنده‌ای را در دستور کار قرار داده که از جمله آنها به حلقه‌های صالحین می‌توان اشاره کرد.
محمدسلیمانی گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، داشتن بصیرت عمیق را لازمه مقابله با استکبار جهانی دانست و گفت: ایثار و شهادت یک فرهنگ است و راه پاسداری از این فرهنگ زنده نگه داشتن یاد و خاطره سرداران، رزمندگان و شهدا جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است تا از این طریق فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گسترش یابد.
وی دفاع مقدس را زنده‎کننده روح ایثار، مقاومت و حماسه در جوانان ‌و ‌اقشار مختلف ‌ایران ‌اسلامی دانست و ادامه داد: این دوران به عنوان نماد قدرت و عظمت ملت مؤمن و همیشه در صحنه ایران است که این عظمت جز با ایثار، از جان‌گذشتی و با تلاش خستگی ناپذیر رزمندگان اسلام به دست نمی‌آمد.
وی به نقش کلیدی رهبری‎های پیامبر گونه حضرت امام(ره) اشاره کرد و گفت: اگر رهبری‎های حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت بی چون چرای رزمندگان از ولایت در طول هشت سال دفاع مقدس نبود قطعاً استکبار جهانی به اهداف شوم خود در شکست این انقلاب دست می‌یافت.
فرمانده سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) ادامه داد: جهاد در رکاب ولایت بر ایمان انسان می‎افزاید و همین که انسان خودش را تسلیم فرمان خداوند ببیند لذت بخش است.
وی تصریح کرد: در عملیات‌های دفاع مقدس چون خداوند شاهد ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگان بود، پیروزی را نصیب رزمندگان ما می‎کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول