اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی یاسین:

نسخه جدید نرم‌افزار نسیم بهشت تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی یاسین از نسخه جدید نرم‌افزار نسیم بهشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نسخه جدید نرم‌افزار نسیم بهشت تدوین می‌شود
علیرضا تقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ارتقای نرم‌افزار نسیم بهشت اظهار داشت: با توجه به استقبال کم‌نظیر مخاطبان و پیشنهاد کارشناسان ارتقای کمی و کیفی این نرم‌افزار در اولویت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این برنامه نرم‌افزاری با رعایت آخرین استانداردهای نرم‌افزاری و با حفظ ظرفیت‌های فنی گذشته تهیه می‌شود، گفت: اندازه جدید متناسب با پیشرفت تکنولوژی، سازگاری با سیستم عامل‌های جدید و آسان‌تر کردن کاربری با استفاده از قفل اینترنتی و نصب آسان از ویژگیهای ارتقای فنی این نرم‌افزار محسوب میشود.
معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی یاسین خاطرنشان کرد: طراحی محتوای جدید متناسب با تربیت کودک و نگارش بهداشت و تغذیه از دوره پیش از بارداری تا زایمان در بخش ارتقای پژوهشی نرم‌افزار ارائه شده است.
وی عنوان داشت: روشی جدید و پیشرفته برای انتخاب نام از طریق تعیین پارامترهای گوناگون نظیر جنس، زبان، ریشه، معنا، گروه، فراوانی، اجزای تشکیل‌دهنده و حروف ابجد در این نرم‌افزار وجود دارد.
تقیان خاطرنشان کرد: بیش از 11 هزار اسم دختر و پسر با زبان‌ها، گویش‌ها و لهجه‌های مختلف به صورت گویا و تلفظ صحیح در این نرم‌افزار ارائه شده است.
وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های بخش نام‌های این نرم‌افزار گفت: نام‌ها در فهرست‌های گوناگون مانند گروه‌ها(شهدا، شخصیت‌ها و...)، معانی، مشتقات، ریشه‌ها، زبان‌ها، اسامی پسر و دختر دسته‌بندی شده و امکان دسترسی به یک نام از طریق هر یک از فهرست‌ها در این نرم‌افزار فراهم شده است.
معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی یاسین خاطرنشان کرد: ثبت خاطرات زیبا از دوران کودکی فرزندان به صورت متنی و صوتی با امکان ضمیمه تصاویر مربوطه از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.
وی در پایان گفت: آلبوم عکس، شامل زیباترین تصاویر کودکان با امکان اضافه کردن تصاویر، تمام اعضای خانواده، پدر، مادر، اجداد و فرزندان به صورت درختی از دیگر بخش‌های مورد نظر در این نرم‌افزار است.
انتهای پیام/ش220
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول