اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت خبر داد:

دستگیری 30 سارق در پاکدشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ماموران یگان‌های انتظامی شهرستان پاکدشت شرق استان تهران با جمع‌آوری یک‌هزار و 539 قلم محصولات ضد فرهنگی و دستگیری 149 بزهکار، 37 فقره انواع سرقت را کشف کردند.

دستگیری 30 سارق در پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت، جمال نیک‌جو از دستگیری 30 سارق و کشف 37 فقره سرقت خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های ارتقای امینت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ماه جاری تعداد 25 فقره سرقت خودرو و منزل، 40 فقره سرقت مغازه، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت داخل خودرو و پنج فقره سایر سرقت ها کشف و30 نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در این مدت با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای مبارزه با توزیع محصولات غیر فرهنگی، یک‌هزار و 208 حلقه سی‌دی و فیلم غیر مجاز و 331 قطعه انواع تجهیزات گیرنده های ماهواره ای کشف و سه نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز با اجرای طرحهای پاکسازی در نقاط آلوده ضمن کشف مقادیری انواع مواد مخدر 116 نفر متهم را دستگیر کردند.
این مقام مسئول بیان کرد: با اعمال قوانین جدید راهنمایی و رانندگی و برخورد با متخلفان و قانون‌شکنان، در آخرین روزهای تعطیلات تابستان و تردد زیاد وسایل نقلیه از محور پاکدشت به مشهد مقدس، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تعداد یک هزار و 121 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را توقیف و اعمال قانون کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه از شهروندان خواست تا در مواقع لزوم و ضروری از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ، پلیس را در جریان مسائل و مشکلات و گزارش‌های انتظامی خود قرار دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول