اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

دستگیری سارق مغازه‌های بوکان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: فردی که اقدام به سرقت از مغازه‌های بوکان می‌کرد دستگیر شد.

دستگیری سارق مغازه‌های بوکان
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول النقی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با عنایت به وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان بوکان در چند روز گذشته موضوع با حساسیت لازم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی بوکان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام یکسری کارهای اطلاعای و گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل‌های وقوع جرم یک نفر سارق با مشخصات معلوم حین سرقت از مغازه‌ای شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده شد.
این مسئول افزود: نامبرده در بازجویی‌های پلیس علاوه بر سرقت از مغازه به 9 فقره رقت از مغازه‌های سطح شهر اعتراف و اعلام کرد: مغازه‌های مذکور را ظهر هنگامی که مغازه‌داران برای اقامه نماز و صرف نهار مغازه را ترک می‌کردند انجام داده و اموال مسروقه را به یک مالخر موصوف در شهرستان مهاباد فروخته شده است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با راهنمایی‌های سارق و اخذ نیابت قضایی مالخر موصوف شناسایی و پس از دستگیری به خرید اموال مسروقه به تعداد 11 دستگاه لب‌تاپ از سارق مذکور اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه 152 میلیون ریال بود، گفت: تمام اموال مسروقه به مالباختگان و دو متهم پرونده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
این مسئول با تاکید بر رعایت نکات امنیتی در راستای جلوگیری از سرقت اموال توسط صاحبان مغازه‌ها، اظهار داشت: برای جلوگیری از سرقت مغازه‌ها،‌ صاحبان مغازه‌ها اقدام به رعایت نکات ایمنی در مغازه‌هایشان کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول