اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داود احمدی‏نژاد:

انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین انقلاب قرن است

خبرگزاری فارس: مسئول سابق بازرسی ریاست جمهوری گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‏ترین و مهم‏ترین انقلاب رخ داده در قرن اخیر است.

انقلاب اسلامی بزرگ‏ترین انقلاب قرن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، داود احمدی‏نژاد صبح امروز در یادواره شهدای شهر مجن که به همت پایگاه ثامن‏الائمه (ع) شهر مجن و حوزه کربلای سپاه ناحیه شاهرود در محل حسینیه اعظم این شهر و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‏ترین و مهم‏ترین انقلاب رخ داده در قرن اخیر است و باید به خوبی از آن حراست شود.
مسئول سابق بازرسی ریاست جمهوری با سخنرانی در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، به تشریح اهداف شهدا و امام شهیدان در حفظ و نگهداری انقلاب پرداخت.
احمدی‏نژاد افزود: انقلاب اسلامی ایران مهم‏ترین انقلاب قرن اخیر است که با رهبری هوشمندانه امام راحل به ثمر رسید.
مشاور سابق رئیس جمهور در ادامه سخنان خویش با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایه‏های استکبار جهانی را متزلزل کرد و باعث بیداری جهان اسلام شد، ادامه داد: بیداری امروز جهان اسلام حاصل انقلاب اسلامی بوده که در 32 سال پیش اتفاق افتاد و ثمره و میوه آن امروز به بار نشسته است.
وی در ادامه سخنان خود شهدا را قطب‏نمای مسیر حق و حقیقت دانست و افزود: شهدا با نثار خون خود در راه هدف متعالی که همان قرب خداوند بود، گام نهادند و مسیر را به ما هم نشان دادند و ما باید هوشیار و آگاه باشیم که از این مسیر منحرف نشویم.
احمدی‏نژاد در پایان سخنان خود با اشاره به جنگ امروز دشمن در جبهه فرهنگی علیه نظام تاکید کرد: یکی از مهم‏ترین راه‏های مقابله با این تهاجم تاسی به سیره و راه شهداست که می‏تواند ما را در مقابل این تهاجم مصون سازد.
در خاتمه مراسم، شرکت کنندگان در گلزار شهدای شهر مجن حاضر شده و با شهیدان تجدید پیمان کردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول